woensdag 31 augustus 2011

Favorieten zomer 2011


Vandaag ben ik er eindelijk weer eens met een update, en eindelijk weer eens met een favorieten artikeltje. Normaal doe ik altijd een favorieten filmpje, en ik had er ook eentje opgenomen voor de maand juli en eentje voor augustus, maar die willen  niet uploaden. Ik heb ze allebei een paar keer geprobeerd. Ik hoop dat het binnenkort terug gaat lukken, want ik had nog een paar andere filmpjes voor jullie opgenomen. Omdat ik vorige maand geen favorieten filmpje voor jullie had ga ik jullie nu mijn favorieten van deze zomer laten zien, dus van de afgelopen 2 maanden. Bij sommige producten ga ik een linkje naar de review zetten zodat jullie deze kunnen herlezen.


* Dermalogica daily microfoliant: Dit product noemt dan wel daily microfoliant, ik gebruik het maar 2/3 keer in de week. Ik gebruik heb achter mijn cleanser om mijn gezicht een lichte scrub te geven. Ik vind het echt een fijn product! Dit is een mini versie van 13 gram, en gelukkig heb ik hier nog een back-up van, want full-size is hij toch wel een beetje prijzig...


* Gentle cream exfoliant: Dit is een soort van peeling voor de huid die ik ongeveer 1 keer in de week of 1 keer om de twee weken gebruik. Je moet een laagje aanbrengen over je gezicht en het dan 10 à 15 minuten laten intrekken en daarna heb je een superzacht velletje!


* Skin food aloë sun BB cream: Tja, hier moet ik denk ik niet veel meer over zeggen he, ik heb het bijna in elk filmpje over dit prachtig product! Can't live without! ^^

* Skin food peach sake pore BB cream: Dit is de vervanger van de preach sake pore concealer. De verpakking is huge, en hij geeft een goede dekking. Deze gebruik ik niet als BB cream, maar als concealer, daar is hij perfect voor voor mij.

* Essence return to paradise oil control paper: Dit product is een must-have voor mij en zit standaard in mijn handtas. Ik heb een heeeeel vette t-zone, dus kan ik deze tussendoor zeker goed gebruiken!


* Mistura beauty solutions 6-in-1 beauty solution kit: Dit is een kit met 4 producten van Mistura. Hier komt binnenkort een review + winactie van online, maar ik kan je al zeggen dat dit en super setje is!


* Catrice nude sensation blush in Coral pink: Deze was op de moment dat hij uitkwam echt een hype en heb ik toen met veel plezier gebruikt maar is toen onderaan in mijn stash geraakt. Deze zomer heb ik hem weer helemaal herontdekt, en gelukkig, I love it! ^^

* MAC Mineralize skinfinish in Rose quarts: Dit is echt een juweeltje. Deze kan je als blush of als highlighter gebruiken en geeft een gorgeous sheen. Love it! <3

* MAC powder blush in Desert rose: Dit was mijn allereerste blush van MAC, en ik durf het bijna niet zeggen, maar deze heeft ook maanden bijna ongebruikt in mijn stash gelegen, en zeker niet terecht! Het is een prachtige matte kleur waar je een klein beetje voorzichtig mee moet werken, maar eens je dat kunt is het een supermooie blush!


* Catrice oceana lipstick in Ocean sunrise: Dit is ook een product dat ik deze zomer weer onderaan uit mijn stash gevist heb. Een supermooie creamy roze kleur. Een beetje mlbb. Een perfect alledaags kleurtje!

* Lancôme lipstick in 282 Ogba: Deze gorgeous lipstick heb ik in het begin van deze vakantie op de kop kunnen tikken aan halve prijs. Het is echt een supermooie perzikkleurige lipstick met een prachtige gouden finish!

* MAC lipstick in One of a kind: En dan deze, deze blijft mijn all-time favorite lipstick uit de Semi precious collectie van MAC. Deze draag ik bijna dagelijks en heb ik ook altijd bij me. Een kleur die vele mensen prachtig staat!


* MAC palette: Uit mijn MAC palette gebruik ik dagelijks zeker minstens 1 à 2 kleurtjes. De MAC oogschaduws zijn echt van super kwaliteit! Misschien een beetje prijzig, maar ze zijn het zeker waard, en als je ze als refill koopt en ze in een palette steekt valt de prijs nog wel mee!

* Too faced natural eye palette: Dit prachtige palette heb ik nu intussen al een jaar, en ik heb er nog steeds geen spijt van. Ik kocht het toen het nog helemaal geen hype was en ik nog nooit iets over dit palette gehoord had. Zelfs toen trok deze beauty mijn aandacht al ^^

* Sleek makeup Storm palette: En dan mijn storm palette van Sleek, daar zitten mooie basic kleurtjes in, maar ook een supermooie cranberry kleur, een kobalt blauwe kleur,.... Echt een prachtig palette voor verschillende uiteenlopende looks mee te maken. En het is superkwaliteit voor een klein prijsje!


* Rituals massage from heaven body lotion: Ik ben echt verliefd op de geur van deze body lotion. Ik kocht deze vorig jaar in mini vorm en toen ik hem deze zomer in de sale zag staan kon ik hem gewoon niet laten staan, deze moest en zou meekomen met mij naar huis! Echt een zalige body lotion!


* Victoria's secret Pink with a splash sunny & happy body mist: En dan als laatste mijn favoriete geurtje van deze zomer, mijn body mist van Victoria's secret. Hij ruikt zo lekker zoet en fruitig. Jammer dat de geur niet zo lang blijft hangen :( En er zit 75 ml in, dus hiermee kan ik nog wel een tijdje voort ^^

Wat zijn jullie favorieten van deze zomer? Zien jullie liever een filmpje of een artikel met mijn favorieten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten