vrijdag 28 januari 2011

M.A.C Desert Rose


In mijn laatste shoplog konden jullie een van mijn laatste Mac aankoopjes zien. Tja, als ik bij MAC langsga kan ik gewoon niet zonder iets buitenkomen! En zo was het ook enkele weken geleden in Antwerpen....


Er zijn daar zo veel prachtige blushes, dat het een heel moeilijke keuze werd welke het zou worden. Ik was heel erg aan het twijfelen tussen Pinch me en Desert rose, en het werd.......


Desert rose! Een supermooie matte poeder blush!



Omg, I adore this! Het is een supermooie donker/oudroze kleur. Je moet wel heel voorzichtig zijn bij het aanbrengen van deze blush, want hij is echt superfel! Ik breng hem altijd met een fan brush aan zodat ik een mooi en niet te fel resultaat krijg.


Hier zijn enkele swatches. Links is fel aangebracht en rechts is geswatched. Zoals je kan zien is het echt een supermooi kleurtje! Maar toch spijt het me dat ik Pinch me ook niet meegebracht heb,
dus dat wordt zeker mijn volgende MAC blush!

Je kan deze blush kopen in de MAC counter voor €19,50.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten