vrijdag 12 augustus 2011

MAC msf rose quarts (Semi precious collectie)


Vandaag wil ik het hebben over een product dat ik intussen al ongeveer een maand heb, en dat echt een pronkstuk in mijn stash is geworden. Ik kon de dag dat de collectie uitkwam niet gaan, want ik moest werken. Maar gelukkig zat mijn zus op dat moment in NY en was ze zo lief om er eentje voor mij mee te brengen :)






Isn't she a beauty? De buitenkant is een soort van tomaat roze kleur met een sheen erdoor. Gewoon een glans, zonder glitters erin. De middelste kleur is een mengeling van roze, groen, koper en geel en bestaat uit glitters. Deze kan je perfect als highlighter gebruiken. Als je ze mengt heb je een blush met een highlight in 1. Je kan dus zelf kiezen hoe je ze het liefst gebruikt. Ik gebruik meestal de twee kleuren gemengd en af en toe gewoon de blush alleen.


Swatches in daglicht. Vlnr: blush, highlight, gemengd



Swatches in zonlicht (kijk naar de mooie glans!). Vlnr: blush, highlight, gemengd.

Ik vind het echt een prachtproduct dat als je de kans hebt, het zeker moet kopen. Ik vermoed dat het op de meeste plaatsten al uitverkocht is, maar als je geluk hebt kan je er misschien nog eentje bemachtigen. Het enige minpunt aan dit product is de prijs, voor deze beauty betaal je maar liefst €27.

Hebben jullie deze prachtige msf ook? Of hebben jullie een andere msf van MAC.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten