zaterdag 13 november 2010

Too Faced Natural eye palette


Too Faced was een merk waar ik tot voor kort niets van had. Ik wou wel, maar in België is het jammer genoeg niet te verkrijgen. Het leek me zo een fantastisch merk dat ik besloot om op mijn shoppingstripje naar Rotterdam enkele dingen mee te brengen, en dit lovely palette is er een van.



Het palette zelf vind ik echt zoooo mooi! Echt zo mooi gedaan! Het lijkt echt een cadeautje.


Het palette open. Pretty! ^^


Er zit ook nog een crapy kwastje bij ^^



In het palette zit er ook nog een vakje met 3 kaartjes waarop staat hoe je de verschillende looks kan maken, leuk en handig!



Er zitten 9 supermooie kleurtjes in waar je drie looks mee kan maken; eentje voor overdag, een klassieke look en een fashion look. Natuurlijk kan je alle kleurtjes ook zo gebruiken zonder de volgorde te respecteren. De namen vind ik ook leuk gevonden!
De kleurtjes voor overdag zijn mat en er zijn 3 met shimmer en 3 met glittertjes.


Heaven - Velvet revolver - Sexpresso


Silk teddy - Push-up - Erotica


Nude beach - Honey pot - Cocoa puff

Ik vind alle kleurtjes erg mooi, je kan er echt alle kanten mee op. Heaven is ook meer gepigmenteerd dan op de foto en een perfect basiskleurtje. Erotica en Cocoa puff zijn allebei twee supergepigmenteerde kleurtjes met gouden glittertjes erin, echt gorgeous! Nude beach vind ik echt een supermooi en speciaal kleurtje. Een supermooie oogschaduw met grove glittertjes die supermooi is net boven je crease. Silk teddy, Push-up en Honey pot zijn alledrie heel mooie kleurtjes met een shimmery finish. En Velvet revolver en Sexpresso zijn twee heel mooie nude bruine kleurtjes die ik echt heel graag en heel vaak gebruik.

Je hoort het al, dit palette is echt perfect voor mij! ^^

Dit palette is wel aan de prijzige kant, je betaald er €40 voor bij Sephora, maar ik had het er echt wel voor over, en het is het ook echt wel waard!

ps: nu loopt er een actie bij de Sephora waardoor je 25% korting krijgt op alle make-up!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten