zaterdag 19 februari 2011

Favoriete blushes


Ik had enkele weken geleden aan jullie gevraagd welke artikeltjes jullie graag op Prettyinpink zouden zien, en ik kreeg als tip op een een favorieten artikeltje te maken (bv blush, oogschaduw, nagellak,....). Dit leek me heel leuk, dus wil ik vandaag graag mijn favoriete blushes met jullie delen. Dit zijn er eigenlijk best wel veel, maar ik hou ervan om elke dag af te wisselen van blush.


Als eerste 3 blushes uit mijn Coastal scents blush palette. Dit is echt een superpalette, alleen jammer dat ze een beetje kruimelig zijn. Ze hebben stuk voor stuk een mooi pigment, en is een mooie variatie aan kleuren. Maar deze 3 zijn toch mijn favorieten, twee mooie koraalkleurtjes en een roze.




Deze 3 prachtige blushes konden gewoon niet ontbreken in mijn favorieten! De twee prachtige Catrice nude sensation blushes en mijn MAC blush! De twee Catrice blushes heb ik toen ik ze koch veel gebruikt, maar daarna zijn ze ergens onderaan in mijn stash beland, heel jammer natuurlijk! Sinds een maand gebruik ik ze weer, en ze zijn echt prachtig! Mijn MAC blush is mijn baby! Het is de kleur Desert Rose, echt een prachtig kleurtje! Hij is heel fel, dus je moet heel voorzichtig zijn als je hem aanbrengt.



Als laatste mijn blush van The Body Shop in 04, mijn crème blush van Essence en mijn mousse blush van Manhattan. Deze blush van TBS is echt een van mijn favorieten! Hij is redelijk donker qua kleur, maar is niet overdreven gepigmenteerd zodat het echt een heel mooi effect geeft. Ik heb deze maanden bijna elke dag gebruikt, dat wil veel zeggen he! :p Dan de crème blush van Essence, deze heb ik ook enkel gebruikt toen ik hem kocht, en dan is hij gewoon in mijn kast blijven liggen, ik gebruik hem sinds korte tijd terug en hij is echt prachtig! De mousse blush van Manhattan kocht ik enkele weken geleden, en hij is echt superleuk om mee te werken. Ik breng hem altijd met een fan brush aan, daardoor krijgt hij het mooiste resultaat.


Zo, dit waren mijn favoriete blushes. Ik vind ze stuk voor stuk prachtig en zal ze zeker allemaal blijven gebruiken, tenzij ik nog andere mooiere exemplaren tegenkom natuurlijk :p

Wat zijn jullie favoriete blushes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten