dinsdag 10 augustus 2010

Favoriete lipproducten

Ik ga jullie vandaag mijn favoriete lipproducten laten zien, het zijn er wel een pak (10), maar ik kon niet kiezen welke ik het fijnst vond^^


Catrice Nude sensation Soft rosé - Catrice Oceana Ocean sunrise - Mua - Catrice Oceana Ocean Sunrise

zelfde volgorde als hier boven


Bourjois eau de gloss Orangé legér - Bourjois eau de gloss eau naturel - Vaseline Rosy lips - Sleek tinted lip conditioner Pink Cadillac - Labello Cherry

Zelfde volgorde als hier boven

Alle swatches samen.

Zoals jullie zien zijn het allemaal supermooie kleurtjes. Allemaal kleurtjes die je perfect overdag kan dragen, zonder dat het echt opvalt, daar hou ik echt van.
Ik weet dat het er een beetje veel zijn, maar ik kan echt nooit kiezen^^

Zitten er favorieten van jullie tussen mijn favorieten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten