woensdag 24 augustus 2011

Kheb er geen zin in....


Ik weet het gewoon niet. Ik heb geen zin om weer met uitvluchten te komen waarom er al zo lang geen update meer geweest is. Ik heb er gewoon geen zin meer in. Ik vermoed dat het komt door de vakantie, doordat ik dan geen routine heb, terwijl ik dat in het schooljaar wel heb. En, natuurlijk ook door het slechte weer. Ik zeg al enkele dagen tegen mezelf dat ik een artikeltje ga schrijven, maar ik stel het altijd uit. Ik denk dat veel bloggers in deze periode een dipje hebben. En als ik dan toch zin heb om te updaten, dan heb ik geen inspiratie :( Volgende week donderdag moet ik weer naar school, dus ik hoop dat het dan een beetje beterd. Vandaag wordt mijn nieuwe laptop ook normaal gezien geleverd, dus kan ik weer volop bloggen zonder zagende familieleden aan mijn kop! :) See you all soon! ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten