donderdag 21 juli 2011

Mijn MAC palette


Jeuj, eindelijk heb ik hem! Sinds kort heb ik een leeg MAC oogschaduw palette gekocht waar ik mijn refills kan insteken. Ik had al enkele refills, en enkele gewonen oogschaduws in een doosje, dus dit kwam wel van pas. Onder de refills hangt al een magneetje, zodat de oogschaduws mooi in het palette blijven hangen, maar onder de gewone oogschaduws niet. Ik heb de mijne gedepot, maar ik zal binnenkort op zoek gaan naar magneetjes voor eronder.


In het palette is dus plaats voor 15 oogschaduws. Het palette is magnetisch, dus als er een magneetje onder je oogschaduws hangt moeten ze normaal gezien perfect blijven zitten als je het palette op zijn kop houd. Het palette klikt toe, dus kan het niet zomaar open vallen.



Van links naar rechts:

Nylon - Patina - Bows & courtseys
Naked lunch - Go - Marvel
All that glitters - Sumptious olive

Ik ben echt in love met MAC oogschaduws! Ze zijn superfijn, veel kleurtjes en de prijs van de refills valt best nog wel mee vind ik. Voor een refill betaal je €11,50. En een leeg palette met 15 pans kost €13,50.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten