woensdag 27 juli 2011

Skin Food aloë sun BB cream


Vandaag wil ik een fantastisch product met jullie delen dat ik kort geleden ontdekt heb. Een BB cream; en niet zomaar eentje, de aloë vera versie van Skin Food. Skin Food is een koreaans merk dat BB creams, concealers,... op de markt brengt. Jullie konden onlangs al een review over de peach sake perfect concealer lezen, en binnenkort komt er ook nog een vergelijking tussen de peach sake concealer en de peach sake BB cream die de plaats van de concealer inneemt in de webshop van BBcreamshop.


De verpakking is een zachtgroen kleurtje met een aloë vera plant en gouden letters. Persoonlijk vind ik de verpakkingen van Skin79 veel mooier, maar de inhoud van deze BB cream is veeeeel beter naar mijn mening!


Deze BB cream komt in een knijptube. Je kan dus zelf bepalen hoeveel BB cream je wil gebruiken voor je gezicht. BB cream heeft minder dekking dan een foundation, maar meer dan een getinte dagcrème. Ook helpt deze BB cream oneffenheden te verminderen, roodheid te verminderen, en voedt het je huid. Klinkt mooi he!




Ik gebruik ongeveer deze hoeveelheid voor mijn gezicht, meestal iets minder.Vervolgens werk ik hem uit met mijn stippling brush, dat vind ik het fijnst werken. Ik heb van mijzelf een redelijk rode huid, en ik merk dat als ik deze BB cream gebruik dat een stuk minder wordt. Voor mijn geeft het de perfecte dekking zonder er cakey uit te zien. En de geur is echt zalig! Hij ruikt lekker fris naar aloë vera, Mmmm! En nog een pluspunt is dat hij bestendig is tegen UV-stralen, hij heeft SPF 20! Voor mij werkt hij echt perfect! Ik zou echt niet meer zonder kunnen!

Deze BB cream is verkrijgbaar bij BBcreamshop voor €16,30. Hebben jullie ervaring met BB creams?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten