zondag 24 juli 2011

Lizz Earle toner + moisturiser


Ik vertelde jullie al een tijdje geleden over de cleanser van Lizz Earle; de cleanse & polish. Daar was en ben ik nog steeds razend enthousiast over. Intussen heb ik ook de toner en de moisturiser kunnen testen, dus vandaag mijn review hierover!



De toner/tonic komt is eenzelfde lichtblauwe verpakking als we gewoon zijn van de Lizz Earle producten. Je kan de dop naar boven draaien en een beetje toner op je wattenschijfje spuiten om zo je gezicht te reinigen na je cleanser. Hij ruikt lekker fris en een beetje kruidig en laat mijn huid proper, fris en niet trekkerig achter. Ik vind het echt een superfijn product. Ik wissel graag af met mijn huidverzorgingsproducten, maar deze neem ik om de paar weken terug om het gedurende een paar weken te gebruiken om gezicht lekker te verwennen.



Na de toner breng ik een heel klein pompje van de Lizz Earle moisturizer aan. Met een klein pompje bedoek ik dat ik niet helemaal doordruk, maar juist wacht tot er een heel kleine dot op mijn vinger is. Dat is net genoeg om mijn gezicht te voeden en het snel te laten intrekken. Echt wederom een heel fijn product! En het leuke aan de Lizz Earle producten is dat ze niet op dieren getest zijn, nice he!


Hierboven zie je een volledig pompje van de Lizz Earle moisturizer, ik heb ongeveel de helft nodig om mijn hele gezicht te voeden. Heel zuinig dus!

De toner kost £11,75 voor 200 ml en de moisturizer £17,60 voor 50 ml in de webshop van Lizz Earle.  Hebben jullie ervaring met Lizz Earle, of zijn jullie benieuwd geworden naar dit merk? Doe dan zeker mee met mijn winactie, want daar geef ik een Lizz Earle cleanser weg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten