zaterdag 23 juli 2011

Mijn MAC lipsticks + swatches


MAC lipsticks; na mijn eerste was ik meteen verkocht. Ik wou meer....! MAC lipsticks zijn verkrijgbaar in verschillende finishes; frost, amplefied cream, lustre,... Voor ieder wat wils dus. Ben je op zoek naar een mooie nude tint, een prachtige rode kleur, of misschien wel oranje? MAC heeft echt immens veel mooie lipsticks. En allemaal super kwaliteit!



Op het moment heb ik er zelf 5. 4 met een gewone verpakking en 1 sheen supreme. Ik hou wel van de verpakking. Een simpele zwarte huls met een zilveren binnenkant met MAC erop gedrukt.


Frost: Colour me coral (Spring colour forecast collectie 2010)


Frost: Beigeland (Spring colour forecast collectie 2010)


Amplefied cream: Warm me up (Warm & cozy collectie 2010)


Luster: One of  a kind (Semi precious 2011)


Sheen supreme: Can't get enough



Van links naar rechts: Colour me coral - Beigeland - Warm me up - One of a kind - Can't get enough

Mijn favorieten op het moment zijn Beigeland, One of a kind en Can't get enough. Beigeland geeft een heel mooie sheen aan mijn lippen, One of a kind is een redelijke sheer lipstick die mijn lippen een tintje donkerder maakt en Can't get enough is een hele moisturising prachtige bronzy lipstick.

Zijn jullie ook zo'n fan van MAC lipsticks? Wat is jullie favoriete finish?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten