maandag 25 juli 2011

MAC paint pots


MAC heeft een paar heel speciale en superhandige producten in hun assortiment zitten. De paint pots zijn daar een van. Ik heb er zelf 2 in mijn bezit, en daar vertel ik jullie vandaag graag iets meer over.


Ik heb Painterly (links) en Groundwork (rechts) in mijn bezit.


Paint pots zijn eigenlijk een soort van oogschaduws met een crème substantie. Dat is dus al de eerste manier hoe je ze kan gebruiken. Als oogschaduw, met niets anders erboven dus. Ze zijn verkrijgbaar in enkele kleuren, dus zitten er zeker ook een paar mooie oogschaduw kleurtjes in.


Ten tweede kan je ze gebruiken om je oogleden te egaliseren, zoals met painterly. Als je bijvoorbeeld erg rode oogleden hebt of adertjes door je oogleden hebt lopen kan je die daar mee wegwerken. Painterly is voor mij daar de perfecte kleur voor. Painterly heeft een roze ondertoon en Soft ocher heeft een gele ondertoon.

Een derde manier is om ze te gebruiken om je oog meer diepte te geven. Al vermoed ik dat ik waarschijnlijk wel de enige ben die het daarvor gebruikt. Daarvoor is Groundwork voor mij een perfect kleurtj. Soms breng ik deze met een fluffy blendingkwast aan in mijn crease voor een beetje meer definitie aan mijn oog te geven.

En dan de laatste manier om paint pots te gebruiken en waarschijnlijk de meest gebruikte is als primer voor oogschaduw. Als oogschaduw basis. Deze zorgen ervoor dat je oogschaduw de hele dag mooi blijft zitten zonder te creasen.


Links Painterly en rechts Groundwork.

Ik ben echt dol op paint pots. Zelf wil ik graag nog Bare study in mijn bezit hebben, een heel mooi basic kleurtje met een mooie sheen.

MAC paint pots kosten €18,50 per stuk.Hebben jullie paint pots in jullie bezit? Welke raden jullie mij aan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten