woensdag 29 juni 2011

Winactie 3: Lizz Earle


Herinneren jullie je Lizz Earle nog? Het merk waar ik zo dol op ben? Ik ben intussen nog twee producten van dit merk aan het testen waar jullie binnenkort dus meer over gaan horen! Lizz Earle is een Brits merk met natuurlijke verzorgingsproducten. En een van de beroemdste producten en over heel de wereld geliefd product is de Lizz Earle Cleanse & Polish Hot cloth cleanser. Dit is een cleanser voor je gezicht die je in combinatie met speciale doekjes moet gebruiken die je gezicht exfoliëren. Het geeft echt een fantastisch resultaat! 





Hierboven zie je enkele foto's van mijn eigen Lizz Earle cleanser. Zoals je ziet heb ik een paar winacties proberen te regelen van producten die zelf ook favoriet zijn van mij! Als je mijn review op dit product opnieuw wil bekijken, neem dan hier een kijkje!En ik mag 1 iemand van jullie blij maken met een Lizz Earle cleanser!

Wat moet je doen om dit product te winnen?

* Laat in de comments achter waarom jij deze cleanser zou moeten winnen.
* Abbonneer op mijn yt-account *klik* en zet je account in de comments.
* Abbonneer op mijn twitter *klik* en zet je twitter in de comments.
* Voor een extra kans om deze starter kit te winnen vraag ik om deze tweet te retweeten en de link in de comments te plaatsen.


"RT: Ga naar http://www.prettyinpink.tk en maak kans op een starter kit van Lizz Earle! @prettyinpink_AV" 
 
* En wil je nog meer kans maken op deze starter kit? Maak dan overal bekend dat er winacties zijn op Pretty in pink bv op je blog,.... En plaats de link in de comments.
 
Wil je deze prachtige cleanser van Lizz Earle winnen? Doen dan zeker mee, en good luck! ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten