dinsdag 28 juni 2011

Winactie 2: Sigma travel kit naughty in black!


Ja ja ja, dat hebben jullie goed gelezen! Vandaag ga ik voor de tweede winactie een prachtige Sigma travel kit weggeven! Isn't that amazing! Wie wil er nu geen Sigma kwasten in zijn bezit hebben en die dan nog eens travel-proof zijn?




Hierboven zie je enkele foto's van mijn geliefde Sigma kwastenset. Net dezelfde als jullie kunnen winnen! Natuurlijk wel een nieuwe hé! xp En zoals je hierboven ziet krijg je niet enkel de travel kit, maar ook de gift erbij, de duo fibre kwast, een persoonlijke favoriet van mij. Als je mijn review van deze set opnieuw wil bekijken, klik dan hier.

Nu vragen jullie zich waarschijnlijk af hoe jullie deze prachtige kit kunnen winnen? Wel, dat is eigenlijk heel eenvoudig, wat je moet doen is dit:

* Laat in de comment achter waarom juist jij deze travel kit zou moeten winnen.
* Abbonneer je op mijn yt-account en zet je account in de comments
* Abbonneer je op mijn twitter en zet je twitternaam in de comments.
* Voor een extra kans om deze set te winnen vraag ik om deze tweet te retweeten en de link in de comments te plaatsen:

RT: Ga naar http://www.prettyinpink.tk en maak kans op een Sigma travel kit! @prettyinpink_AV"

* En wil je nog meer kans maken op deze kit? Maak dan overal bekend dat er winacties zijn op Pretty in pink! Bv op je blog,.... Laat de link hieronder in de comments achter!

Dus, als jullie deze prachtige travel kit van Sigma willen winnen , volg dan de bovenstaande stappen en wie weet ben jij binnenkort wel eigenaar van deze prachtige kwastenset! Je kan meedan aan deze winactie tot 31 juli 2011. Ik maak de winnaar op 1 augustus bekend. Good luck! ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten