vrijdag 1 juli 2011

Winactie 4: Sans-online!

Wie kent Sans-online nu niet? Een superleuke online webshop vol leuke damesmode en accesoires. Ideaal als je op zoek bent naar leuke en betaalbare kleren en je geen zin hebt om naar de winkel te gaan! En speciaal voor de vierde winactie voor het 1-jarig bestaan van Pretty in pink heb ik een shoptegoed van €25 voor jullie kunnen regelen! Super he! Het leuke aan deze webshop is dat de collectie heel vaak verwisseld wordt, dus je vind altijd wel iets nieuws in de webshop!
Ik heb voor jullie enkele leuke kleedjes uitgezocht uit de webshop omdat het weer mooi weer is!






Prachtige kleedjes he! Ik weet zeker dat jullie al een kijkje op Sans-online hebben genomen en een hele wishlist hebben! Dan is zo'n waardebon natuurlijk heel handig en leuk! Wat moet je doen om kans te maken op deze waardebon twv €25?

*Laat in de comments achter wat jij met deze waardebon zou kopen.
*Abbonneer op mijn YT-account *klik*
*Volg Pretty in pink op bloglovin' en like deze post *klik*
*Abbonneer op mijn twitter *klik* en zet je account in de comments.

* Voor een extra kans om deze waardebon te winnen vraag ik om deze tweet te retweeten en de link in de comments te plaatsen.
 
"RT: Ga naar http://www.prettyinpink.tk en maak kans op een waardebon van Sans-online twv €25! @prettyinpink_AV"

* En wil je nog meer kans maken op deze waardebon? Maak dan overal bekend dat er winacties zijn op Pretty in pink bv op je blog,.... En plaats de link in de comments.

Veel succes allemaal! Weeral zo'n leuke winactie! Ik ga proberen om de winacties nu wat regelmatiger online te zetten. Ik heb het gewoon zo druk de laatste dagen, dat ik nog niet veel tijd heb gehad voor mijn blog. Ik zou beter stoppen met al die beloftes te maken dat ik meer ga gaan bloggen xp. Good luck! ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten