zondag 15 mei 2011

Lizz Earle cleanse & polish hot cloth cleanser


Lizz earle bestaat al sinds 1995 (mijn geboortejaar, jeuj!) en heeft al 15 jaar of botanische expertise. Lizz earle werkt met heel natuurlijke ingrediënten die voor elk huidtype kunnen dienen. Vandaag ga ik jullie iets meer vertellen over de Lizz Earle cleanse & polish hot cloth cleanser. Een hele boterham! xp


Lizz earle is een van de populairste verzorgingsmerken in de UK. Vele Britse vrouwen zijn dol op dit merk, en dan vooral op deze cleanser. Daarom werd ik er ook zo benieuwd naar en testte ik deze voor jullie uit...

In de cleanser zitten rosemarijn, camille, cacao boter en essentiële eucalyptus oliën. Deze ingrediënten reinigen en exfoliëren je gezicht voor een zachte en schone huid. Mooie beloftes he?


De cleanser komt echt heel chic verpakt toe. Hij zit eerst en vooral verpakt in een mooi papiertje met een sticker erop. Als je dat eraf haalt heb je nog een mooi zakje met een rits waarin de cleanser met 2 doekjes zitten. Die ben ik vergeten op de foto te zetten, maar die kan je in het filmpje hieronder zien.


De cleanser ruikt heel lekker fris en is heel creamy. De bedoeling is dat je een pompje van deze cleanser op je te reinigen gezicht (droog) aanbrengt en het zachtjes inmasseerd. Daarna maak je je doekje nat en knijp je het goed uit zodat het gewoon een beetje vochtig is en daarmee haal je de cleanser eraf, en je bent klaar! Het doekje is uit twee laagjes gemaakt die tegelijk je gezicht exfoliëren. Het handige aan deze doekjes is dat je ze een paar keer kan gebruiken en daarna kan je ze wassen op 60° en ze opnieuw gebruiken!



Zoals je hierboven in het filmpje kan zien haalt deze cleanser alle make-up eraf behalve de lipstain. Best wel goed dus. Ik gebruik hem elke avond en ik ben er echt wel tevreden over!

Deze starter kit met een cleanser van 100 ml en 2 doekjes kost £13.25 wat ik een zeer mooie prijs vind. Je kan deze cleanser met nog een heleboel andere lizz earle producten hier terugvinden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten