maandag 27 juni 2011

Winactie 1: Triwa Fuxy Azura!


Om de winacties voor het 1-jarige bestaan van Pretty In Pink te starten heb ik al direct een knaller voor jullie! Ik kreeg van Triwa België een Triwa Fuxy Azura t.w.v €99 ter beschikking gesteld om 1 van jullie mee blij te maken! Fantastisch he! Ik vind het echt zo jammer dat ik zelf niet kan meedoen! ^^ 

Ik ga jullie eerst iets meer vertellen over Triwa, een korte inleiding :

De lichtgewicht TRIWA horloges, gemaakt van plastic en roestvrij staal, hebben een trendy en revolutionair idee gecreëerd over hoe horloges gebruikt kunnen worden. Het klassieke maar juist ook trendy ontwerp is zowel stijlvol voor dagelijks gebruik als voor feestjes.

TRIWA is opgericht in Stockholm in 2006 met de doelstelling stijlvolle, speelse en trendy horloges te ontwerpen, en betaalbaar aan te bieden. Inspiratie is opgedaan in Italië waar horloges meer gezien worden als mode accessoire dan als object om de tijd af te lezen. De horloges worden aangeboden in spannende en opvallende kleuren en materialen! De visie van TRIWA is om horloges aan te bieden die gezien kunnen worden als speelse accessoires die je aan je stemming of mode aanpast.

TRIWA streeft na een vooraanstaande onderneming in accessoires te zijn die continu trendy, kwalitatief, hoogstaande producten levert tegen scherpe prijzen.

Nu vragen jullie zich waarschijnlijk af hoe jullie dit supermooie knalroze uurwerk van Triwa kunnen winnen he? Ik heb enkele stappen die jullie zouden moeten doen zodat je aan deze winactie kan deelnemen!

* Laat een comment achter waarin je verteld waarom je absoluut zou moeten winnen
* Abbonneer je op mijn twitter *klik* en op de twitter van Triwa *klik* en laat je twitternaam hieronder in de comments achter.
* Abbonneer je op het facebook-account van Triwa *klik*
*abbonneer je op mijn yt-account *klik*
*Retweet deze onderstaande tweet en laat je tweet in een linkje achter in de comments. Door te retweeten en te volgen krijg je een extra entry!

"RT: Ga naar http://www.prettyinpink.tk en maak kans op een Triwa Fuxy azura Horloge! @prettyinpink_AV" 

En om nog een extra entry te krijgen om kans te maken op dit prachtige horloge zou het natuurlijk altijd leuk zijn om een beetje publiciteit op je blog,.... te maken over deze winactie en de komende winacties op Pretty in pink. Als je er iets over geschreven hebt, laat dan een linkje achter in de comments of in ee reply op je al geplaatste comment! ^^

Ja ja, dat was een hele boterham! Ik hoop dat jullie allemaal massaal mee gaan doen aan deze winactie en dat jullie natuurlijk ook eens naar de volgende winacties komen kijkjen de volgende dagen! Good luck! Deze winactie loopt tot 31 juli 2011 tijd om aan deze winactie deel te nemen. Op 1 augustus maak ik de winnaar bekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten