maandag 2 augustus 2010

Wet'n Wild pressed powder review


Dit 100% natural pressed powder komt uit de Natural wear collectie van Wet'n Wild en is in de DI in België te koop.

Ik vind de verpakking echt heel leuk, het zit in een kartonnen doosje, ik vind het leuk dat ze dat doen, want dat is niet echt iets wat je bij veel merken ziet, dus chapeau!
Er zit ook nog een klein spiegeltje bij en een sponsje, maar dat gebruik ik niet, ik gebruik liever mijn eigen kwasten. Ik vind het motiefje op het poeder ook superleuk, dat benadrukt nog eens dat het heel natuurlijk is.

Het poeder is goed dekkend en ziet er heel natuurlijk uit op je gezicht, het blijft ook de hele dag zitten, wat ook zeker een must is.

Dit poeder kan je kopen bij de DI in België voor €4,99, maar ik moest maar €2,49 betalen door de korting. Dus als je de kans hebt om deze maand nog eens bij de DI te passeren, zeker doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten