zondag 1 augustus 2010

Shoplog #2 Wet'n Wild

Ik liep deze week in de DI en ik zag dat er 50% korting was op het hele assortiment van Wet'n Wild, dus daar wou ik zeker gebruik van maken. Ik was heel benieuwd naar de trio's en de blushers. Ik wou meer trio's meenemen, maar er waren maar 2 soorten, en het andere palette was echt niks voor mij, helemaal mijn kleurtjes niet. Ik had ook al enkele positieve dingen gelezen over de pressed powder, en ik vond het doosje er zo mooi uitzien dat ik het niet kon laten liggen. Ik heb ook gezien dat ze bij de DI de Sineful color nagellakjes verkopen, dus daar ga ik er binnenkort ook een paar van kopen. Ik hoop dat ze de trio's rap weer bijvullen, dat ik nog van de korting kan profiteren.

dit is wat ik kocht:
100% natural pressed powder (light)

Wet'n Wild powder rouge

Wet'n Wild Mega Eyes (12-Aqua marine)

Ik heb alle productjes al eens getest, en ze zijn echt supergoed, er komen zeker nog reviews van, en als ik tijd heb ga ik zeker nog enkele Wet'n Wild productjes gaan kopen!

Hebben jullie positieve of negatieve ervaring met Wet'n Wild?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten