woensdag 4 augustus 2010

Gosh natural blush review

Enkele weken geleden liep in België en Nederland de 1+1 gratis actie van Gosh. Ik wou zou graag enkele kwasten kopen van Gosh, maar ze waren bijna allemaal uitverkocht :s ik wou zoooo graag die stipling brush hebben! Maar ja, er waren nog genoeg leuke dingen om uit te kiezen, kvond het zelfs moeilijk om maar twee dingen te kopen :p.
Maar toen zag ik deze gorgeous blush in het kleurtje Electric pink liggen, en die moest ik gewoon hebben. Het was love at first sight :p
Het is gewoon zooo een mooi roze kleurtje! Ik denk dat het een kleurtje is dat bijna iedereen kan dragen. Ik vind het persoonlijk wel helemaal niet electric!
Deze blush is nu echt wel mijn favoriet geworden. Het is een blush die je op elk moment zou kunnen dragen. Hij is niet te schreeuwerig, echt een mooie blos op je wangen!

Deze blush kostte normaal gezien ongeveer €8, want bij ons in het kruidvat waren de prijzen een beetje opgeslaan. Dus de mensen die achter een mooie, betaalbare blush zoeken, this is the one!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten