zaterdag 31 juli 2010

The Body Shop kwasten

De eerste dag van de solden was ik gaan shoppen in Gent, en dan kon in The Body Shop natuurlijk niet overslaan! Er waren een heleboel leuke dingen zoals lipsticks, oogschaduw, oogschaduwpaletten, blush, kwastensets,... Als ik kon had ik alles meegebracht! Zo veel leuke dingen!!!!!
Maar ik heb dan toch alleen deze supergoeie kwastenset gekocht. Het kostte €15 in plaats van €40! Echt een koopje dus!
Het is een rieten kwastenrol met een zilveren ring. Persoonlijk vind ik de kwastenrol zelf niet echt mooi, maar het gaat om hetgeen erin zit :p.
In deze kwastenset zitten 5 kwasten voor maar €15. Dat is supergoedkoop als je weet dat 1 kwast normaal €15 kast!
De eerste kwast is een blusher kwast. Deze is echt onwijs zacht! Ik kan niet stoppen met er over te wrijven :p . Deze kwast neemt de blush goed op, en geeft ze ook goed af. De haartjes houden de blush vast, en de blush valt er niet zomaar af. Het formaat vind ik perfect; niet te groot en niet te klein, juist goed!
Als tweede is er een oogschaduwkwast. Deze is lekker stevig, wat ik wel handig vind, want dant neemt hij de oogschaduw gemakkelijker op. Ik vind het formaat van deze oogschaduwkwast wel een beetje te klein. Ik zou hem liever froter gehad hebben zodat ik direct 1 oog per keer kan doen. Maar de kwaliteit maakt dat dan weer goed!






Als derde zit er een lip/concealer kwastje in. Hij is weer heel stevig en lekker zacht. Ik gebruik hem voor mijn concealer aan te brengen omdat ik niet echt veel een lipkwastje nodig heb. Ik vind het kwastje persoonlijk wel heel klein om concealer mee aan te brengen.
Dan zit er ook nog een grote smudger in. Ik zie het eerder als een grote sponsapplicator. Ik heb deze kwast nog niet gebruikt, maar ga hem zeker niet wegdoen omdat hij echt heel stevig is. Bij andere sponsapplicators komt het direct los, maar hier blijft het er stevig opzitten, al een pluspunt. En hij is ook lekker groot, en dus ook veel handiger dan die kleine sponsapplicators.
En als laatste zit er ook nog een wimper/wenkbrauwkwastje in. Tja, wat kan je daar over zeggen, niet veel!
Ik denk dat je evenveel kwaliteit hebt als je er eentje van €2 koopt, daar zit denk ik geen verschil op. Maar wonder boven wonder gebruik ik het ook echt! Vroeger bracht ik mijn wenkbrauwen in model met mijn vingers, maar nu gebruik ik er deze kwast voor, echt handig!

Zo, zoals jullie zien is deze set dus wel de moeite waard, dus als je hem ziet, en je hebt nog genoeg geld op zak XD kopen dus! Voor maar €15 kan je hem echt niet laten liggen!

Hebben jullie ervaring met kwasten van The Body Shop? Of hebben jullie ook deze set gekocht?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten