donderdag 5 augustus 2010

Shoplog #3

Vandaag heb ik weer een shoplogje voor jullie. Ik ben met Frauke gaan shoppen in het stadje bij ons in de buurt, en ik ga jullie vandaag mijn buit laten zien!
Als eerste zijn we naar het Kruidvat geweest en daar heb ik de twee oogschaduw palettejes van de Return to paradise collectie van Essence gekocht. (€2,99/st.) en een wenkbrauw gel van Essence (€1,99)
Dan zijn we nog naar de Di geweest. Daar was het nog steeds -50% op het gehele Wet'n Wild gamma. Dus kocht ik nog enkele dingen. Als eerste kocht ik 2 i-sparkles, echt supermooi! Ze waren nu nog maar €2,50 per stuk! Echt geen geld! Dan kocht ik ook nog een oogschaduw mono in een turquoise kleurtje voor €1,25. Ik keek ook nog eens bij de foundation en ik kocht er eentje voor €2,25. En natuurlijk kon ik Carmex niet laten liggen, het is echt een wondermiddeltje voor maar €1,99!
En als laatste kocht ik bij de Zeeman ook nog enkele dingen. Er liggen heel vaal super cheap nagellakjes, maar die lagen er nu niet, nu lagen er lipsticks en lipglossjes. Ze waren maar 50 cent per stuk, dus bracht ik 3 lipsticks en 1 lipgloss mee. Aan de kassa lagen er ook nog supercute nagelstickertjes voor maar €0,99 dus bracht ik ook een velletje mee.

Zo, dit was mijn shoplog. Ik heb niet zo veel gekocht, maar ik ben er echt superblij mee! En het was trouwens supergezellig om een middagje met Frauke te gaan shoppen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten