vrijdag 6 augustus 2010

Favorieten van de maand Juli

Vandaag ga ik een nieuwe rubriek op mijn blog openen; favorieten van de maand. Dit is iets wat jullie op vele blogs kunnen lezen, en ik wil natuurlijk niet achterblijven. Ik weet dat ik al een paar daagjes te laat ben, maar hopenlijk vinden jullie het ook leuk! Ik ga enkel de producten tonen die ik die maand gereviewd heb. Ik ga het zo doen, want dan weten jullie al direct waarom ik het product zo goed vind. Er kunnen ook producten zijn die ik in die maand gekocht heb en pas de volgende maand ga reviewen. Het kan dan dus ook zijn dat die producten bij mijn favorieten komen. Enjoy!
Als eerste koos ik voor mijn BeautyUk palettejes. Ze zijn super cheap en supergepigmenteerd. Er is ook een grote keuze in de palettejes, en het zijn mooie kleuren combinaties.


Vervolgens koos ik twee superfijne producten van Wet'n Wild; een poeder van de natural wear collectie, en een oogschaduw trio. Het poeder is echt superfijn en ziet er echt heel natuurlijk uit op je gezicht, en het paletteje is echt supergepigmenteerd!
Vervolgens koos ik mijn Sleek aankoopjes. Het is echt zo een hype om Sleek producten te hebben, en ze hebben gelijk! Ze zijn echt supergoed! Het palette is supergepigmenteerd, en de tinted lip conditioner heeft en mooi kleurtje en is superfijn om te dragen.
Toen ik in Londen was zag ik de shimmer cubes supergoedkoop liggen, en die kon ik gewoon niet laten liggen! Ze zijn zo mooi, en als ik er nog goedkoop zou zien liggen zou ik ze direct kopen! En dan ook nog mijn Gosh blush die ik kocht tijdens de 1+1 gratis actie in het kruidvat, en het is echt mijn favoriete blush geworden, hier tegen kan geen enkele blush op!

Ik koos ook  mijn Make-up studio producten. Ze zijn heel goed vergelijkbaar met MAC, en liggen ook ongeveer in die prijsklasse. Ik vind het wel niet goedkoop, maar je krijgt waar voor je geld!
En dan last but zeker niet least mijn Body Shop kwastenset. Ik had echt zo geluk dat ik op het juiste moment naar de Body Shop ging, en dat er toen nog heel veel lagen. Ze zijn echt zooo fijn! Als je hem nog kan bemachtigen, doen!

Ik hoop dat jullie mijn nieuwe rubriek een beetje leuk vinden, dan ga ik het vanaf nu elke maand doen.
Wat zijn jullie favorieten van de maand Juli?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten