zaterdag 7 augustus 2010

Nail tutorial Minnie Mouse nails

Vanaf vandaag heb ik een nieuwe rubriek op mijn site; Nail tutorial. Vanaf nu ga ik dus proberen om regelmatig een nail tutorial online te zetten. Ik hoop dat jullie dat een beetje leuk vinden, want ik ben echt bezeten van nail art ^^.

Vandaag ga ik jullie uitleggen hoe je Minnie Mouse nagels kan maken. Je ziet er direct de bolletjes jurk en de strik van Minnie Mouse in.

Benodigdheden
Een basecoat (Gosh frensh manicure) - Rood lakje (L'oréal paris Jet-set diamant) - wit lakje (Essence tip painter) - zwart lakje (Essence tip painter) - top coat (Kruidvat)
Vijl eerst je nagels en verzorg je nagelriemen. Breng vervolgens een base coat aan, die zorgt ervoor dat je nagels niet gaan vergelen. Laat je nagels drogen. Breng vervolgens een frensh manicure tip in het rood aan. Je kan dit met de vrije hand zoals mij doen, of met speciaal daarvoor gemaakte stickers bv. Essence. Laat opniew drogen.
Breng vervolgens witte bolletjes aan op de rode frensh manicure tip. Het is heel makkelijk te doen met een tippainter. Als je dit niet hebt kan je dit ook doen door een gewoon wit nagellakje te nemen en een beetje op een papiertje te doen. Vervolgens dip je er een tandenstoker of een saté prikker in, dat gaat ook perect. Je kan ook een dotting tool gebruiken bv. Essense. Laat vervolgens opnieuw drogen.
Vervolgens ga je de strikjes maken. Dit lijkt moeilijk, maar dat is het helemaal niet. De strikjes ga je in de onderhoek van je nagels maken. Je zet eerst een langwerpig kruisje met de zwarte tippainter, en de uiteinden verbind je met elkaar. Vervolgens vul je het strikje op. Nu moet je het opnieuw laten drogen. En als laatste brengen we een top coat aan, dit is om je nagellak een beschermlaagje te geven zodat ze het langer overleven, én het geeft je nagels ook nog eens een mooie glans!

Ik hoop dat jullie iets hadden aan deze nail tutorial, en ik kijk er al naar uit om een nieuwe te maken ^^
Doen jullie graag nail art?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten