vrijdag 30 juli 2010

Review Make-up studio creamy eyeshadow


Ik heb jullie al iets verteld over mijn wenkbrauwpoeder van Make-up studio, maar vandaag wil ik jullie graag iets vertellen over mijn creamy eyeshadow van hetzelfde merk. Ten eerste wil ik jullie zeggen dat ik echt fan ben van creamy eyeshadows, je kunt er zo veel mee doen, en ze zijn zo goed dekkend.Zelf had ik er al een paar ( Nivea creamy eyeshadow ) en die zijn zoooooooo fantastisch. Ik had dus hoge verwachtingen van deze creamy eyeshadow.


wat zegt make-up studio zelf:

Durable Cream Eyeshadow



De nieuwste aanwinst van Make-up Studio op het gebied van long-lasting eyeshadows. Na het succes van de kleur Silverstar uit de Make-up Studio Trend najaar/winter 2010 komt de Durable Cream Eyeshadow nu vast in het assortiment.


De Durable Cream Eyeshadow is een speciale oogschaduw met een poeder-crème basis. Het is uniek vanwege het gebruiksgemak; het combineert de voordelen van een crème product met het gemak van een long-lasting product. Daarnaast heeft de Durable Cream Eyeshadow een schitterende glans en is het waterproof

Het speciale gebruiksgemak heeft het product te danken aan de speciale combinatie van ingrediënten met toevoeging van siliconen. Het product droogt binnen enkele minuten, blijft de hele dag zitten en geeft een satijnen glanseffect.


De Durable Cream Eyeshadow is verkrijgbaar in 8 kleuren. De kleuren zijn intensief en semi-dekkend. Daarnaast is er een extra kleur verkrijgbaar in de Make-up Studio Trend voorjaar/zomer 2010.





De verpakking is heel classy, maar echt wel mooi, het ziet er heel luxueus uit vind ik persoonlijik. het doosje gaat net als bij het wenkbrouwpoeder open met een schroefdop. Er zit 5,5 ml in, en dat is echt veel als je ziet hoe weinig je maar nodig hebt!


Het kleurtje is echt heel mooi, maar ik vind het meer naar de grijze kant toegaan dan naar de zilveren, maar dat vind ik persoonlijk niet echt want het is echt een prachtig kleurtje dat je met om het even welk ander kleurtje kan combineren, lekker handig dus.

 De oogschaduw dekt ook perfect! Je hebt maar een heel klein beetje nodig. als je met je oogschaduwkwast in het potje gaat zie je het zelfs niet op je kwast, maar al je het op je oog aanbrengt komt er amazing veel kleur af, echt prachtig! De oogschaduw blijft bij mij de hele dag zitten, maar je moet zeker een oogschaduwbasis aanbrengen, want anders gaat het al na minder dan een uur creasen, maar dat heb je bij elke creamy eyeshadow wel denk ik. En ze zijn ook zeker waterproof. Ik ben er mee onder de douche geweest, en de oogschaduw zat nog perfect op zijn plaats! Deze oogschaduw heeft ook een supermooie glans!

Eigenlijk kan ik geen enkel negatief puntje vinden aan deze oogschaduw, zeker een aanrader dus. Deze oogschaduw komt vanaf dit najaar in het vaste assortiment van mak-up studio. De prijzen zijn nog niet bekend, dus deze kan ik jullie nog niet zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten