donderdag 29 juli 2010

Review Make-up studio wenkbrauwpoeder


Make-up studio is een supergoed en kwalitatief merk dat een beetje te vergelijken valt met M.A.C. Ze verkopen verschillende soorten make-up, van nagellak tot valse wimpers, tot verzorgingsproducten, echt een uitgebreid assortiment.

De verpakking is heel stijlvol en tijdloos en het staalt ook een soort van luxe uit, ideaal dus. Ik hou er niet van als het echt te fel is, of te overdreven. Tja, een echte eye catcher is het nu ook niet, maar ik vind het wel heel mooi. Je kan het dekseltje er gewoon afdraaien, wat ik wel eens iets anders vind dan de gewone openklapbare, good work Make-up studio!

Er zit echt superveel in, daar kan je echt heel lang mee doen, want je gebruikt maar een heel klein beetje per keer. De kleur is helemaal perfect voor mij. Ik heb het kleurtje "Blond", en blondjes mogen ook echt niet het kleurtje "bruin" kopen, want dan ga je er echt als een clown rondlopen, het is best dat blondjes zoals ik met lichte kleurtjes werken. Bij mij is dat bij mijn mascara ook, ik heb een veel te licht vel voor zwarte mascara, dus moet ik altijd bruine gebruiken, en bij oogschaduw ook. Ik vind dat wel een beetje stom, maar er zijn gelukkig wel nog veel voordelen aan blond zijn :p

Het kleurtje is heel goed gepigmenteerd, je kan het ook nat gebruiken, maar dan is het een beetje te donker voor mij. Het is ook zeker longlasting, want 's avonds zit het nog altijd op zijn plaats.

Dit wenkbrauwpoeder is dus zeker de moeite waard om te kopen, het heeft een goede pigmentatie, mooie verpakking en het is goed longlasting. Het is te koop voor €12,50 in de nieuwe Make-up store in Amsterdam, en via de webshop van back-stage.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten