maandag 4 augustus 2014

Yves Rocher exfoliating shower gel peach


Hmmm ik ben dol op scrubs en ik ben dol op perzik. Do I need to say more? Dit product is dus een match made in heaven voor mij. Ik passeer altijd eens langs de perzikgeuren bij Yves Rocher omdat ik weet dat hij perzikgeuren heel natuurlijk en puur ruiken, en niet chemisch zoals snoepjes. Onlangs kocht ik deze exfoliating shower gel met witte perzikgeur voor een leuk prijsje. Yves Rocher heeft vaak -50% acties op de hele winkel, dus dan kan je leuke producten voor een klein prijsje scoren!


Je hebt scrubs in verschillende soorten en formules. Je hebt ze in potjes, in tubes, in poedervorm dat je ze zelf nog moet aanlengen met water,... Je hebt zoutscrubs, suikerscrubs, scrubs met zaadjes,... Heel dikke substantie, een heel vloeibare substantie,... En ga zo maar door. De keuzes zijn oneindig. Deze scrub is nog net iets anders, dit is een douchegel met een scrub gecombineerd. Hierdoor heb je maar 1 stap onder de douche in plaats van twee. Doordat het een douchegel en een scrub in een zijn is hij vloeibaar van substantie. En doordat hij zo vloeibaar is is het dus geen scrub dit enorm hard scrubt. Als je dus voor een hardcore scrubsessie wil gaan zou ik deze overslaan, maar deze is perfect om tussendoor lichtjes je huid te scrubben. En hij ruikt dan ook nog eens goddelijk naar witte perzik.


Ik vind het een leuk product, waardoor je toch een beetje tijd uitspaart onder de douche. Verwacht van deze scrub geen enorm scrubbend effect, maar als je op zoek bent naar een lekker ruikende scrub die je huid lichtjes en mild scrubt, dan is dit de perfecte scrub voor jou! Deze scrub kost ook maar €3,95 voor 200ml, wat dus eigenlijk echt geen geld is, ik denk niet dat je hem nog veel goedkoper ergens anders vind. En als je hem kan scoren aan -50% is het nog leuker natuurlijk!

Wat is jouw favoriete scrub op dit moment?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten