zondag 3 augustus 2014

Nicole by OPI (Big Bazar) (Part 4)


Vandaag bij ik alweer bij het allerlaatste deel van mijn swatches van mijn Nicole By OPI nagellakjes aangekomen. Ik ben eigenlijk echt wel te spreken over deze nagellakjes. Naar mijn mening is de kwaliteit een beetje te vergelijken met de lakjes van China Glaze; wat ik ook heel fijne nagellakjes vind. Ze drogen redelijk snel, hebben geen vervelende geur, en houden het bij mij perfect een week uit. Ik zou ze zeker aanraden. Zeker nu ze te koop zijn bij de Big Bazar voor slecht €3,99 in plaats van ongeveer 12 euro anders. Daarvoor kan je het wel eens proberen, toch? ;)


Jade In The Shade

Dit is voor mij echt een tropisch eiland in een flesje. Wauw wat een mooie kleur. Als ik deze opheb waan ik mij direct in een tropisch land. Het is echt een prachtige azuurblauwe kleur met een mooie glans. Hij dekt in twee laagjes, en is toch echt wel een van mijn favorieten!


Blue Lace

Dit is een lichtblauwe kleur met een groene glans erdoorheen. Hij is mooi creamy en ook hier heb je aan twee laagjes genoeg. OP de nagels zie je eerder een zilveren glans in plaats van de groene glans die je in het flesje ziet. 


Sky's The Limit

Sky's The Limit heeft een veel lopendere consistentie dan de vorige twee lakjes. Hierdoor is hij ook minder dekkend. Hierboven heb ik twee laagjes op, maar ik zou toch opteren om drie laagjes aan te brengen. Dit is een mooie blauwe kleur met heel veel zilveren glittertjes erin. Ik vind dat je ze nog beter ziet op je nagels dan in het flesje.


Moisture plus

Als laatste nam ik ook de moisture plus mee. Dit is een treatment voor droge en gespleten nagels. Ik heb deze nog maar twee keer opgedaan, dus ik kan nog niet echt vertellen of hij veel verschil maakt. Ik breng hem aan als een basecoat onder mijn nagellak. Hij droogt enorm snel, dus als je bij je laatste nagel bent kan je in principe al direct beginnen met je nagellak aan te brengen.

Wat vind jij in het algemeen van de lakjes die ik jullie heb laten zien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten