dinsdag 5 augustus 2014

Primark felt eyeliner pen


Ik draag alle dagen eyeliner. Als ik iets van make-up opdoe, dan is het dat. Ik ben tijdens mijn examens 1dag zonder eyeliner, maar wel met mijn andere make-up naar school gegaan omdat ik iets te weinig tijd had, en ik kreeg direct reacties of ik ziek was, omdat ik er zo anders uitzag. Eyeliner maakt mijn make-up echt wel compleet vind ik. Ik ben daarom ook constant op zoek naar goede, en liefst ook betaalbare eyeliners. Toen ik laatst bij de Primark was en deze eyeliner voor slechts €1,50 zag liggen, gooide ik er direct twee in mijn maandje, en ik heb er eigenlijk al spijt van dat ik er niet direct 10 heb meegenomen.



De eyeliner zit echt in de meest basic verpakking die je je maar kan inbeelden, maar voor €1,50 kan je natuurlijk niet veel verwachten. Hij is mooi basic, mat zwart met gouden letters erop. Hij is gemakkelijk te hanteren en ligt goed in de hand. 



De punt is mooi scherp, maar niet te smal. Hierdoor kan je zowel dunne als dikke lijntjes zetten. De punt is ook niet te droog, er zit genoeg product op. Soms zit er op eyeliners te weinig product en moet je een paar keer over je lijntje gaan om een mooie intense lijn te krijgen. Dit is dus niet het geval bij deze. 


De eyeliner geeft een mooie diepzwarte kleur af. Geen grijze, of halfzwarte kleur. Hij is mooi dekkend, dus je kan je eyeliner in één vlotte beweging zetten. Ik had in de Primark een lijntje op mijn hand gezet, verschillende keren mijn handen gewassen, en de volgende dag zat hij er nog op. Hij is dus zeker mooi longlasting en redelijk waterproof. Perfect voor een lange en warme dag dus. Op de swatch zie je dat je er zowel dunne als dikke lijnen mee kan zetten, je kan er dus alle kanten mee uit. 

Ik gebruik deze eyeliner nu al enkele weken, en ik ben er nog altijd heel enthousiast over. Gelukkig heb ik nog een back-up liggen voor als hij op zou geraken, maar de volgende keer bij Primark sla ik zeker nog een voorraadje in! Voor de prijs van €1,50 is dit echt wel een topper!

Wat is jouw favoriete felt eyeliner pen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten