zaterdag 16 augustus 2014

OPI Big Bazar swatches (Part 4)


Hier ben ik dan met mijn laatste swatch artikel van mijn OPI lakjes die ik bij de Big Bazar scoorde voor €10 per 3 nagellakjes. Ik weet het, het lijkt alsof ik gesponsord ben door de Big Bazar, maar dat ben ik echt niet, ik ben gewoon zo verrast door de Big Bazar de laatste tijd, ze hebben zoveel leuke dingen! Onlangs Ciaté en Nicole by OPI en een jaar geleden hadden ze er ook Essie. Zelfs leuke color tattoos kan je er af en toe scoren.


Ya'll come back ya hear? - Stainless steel - Metallic 4 life


Ya'll come back ya hear?

In deze nagellak was ik wat teleurgesteld. Deze dekt echt niet zo goed, je hebt zeker 4 laagjes nodig voor een mooie dekking. Het is op zich wel een mooie oranje kleurtje, maar iets te veel werk voor mij.


Stainless steel

Dit is een lakje dat destijds heel populair was. Een beetje het mettalic olie-achtig kleurtje. Het heeft alle kleurtjes in zich, net zoals bij een olievlek. Ik denk niet dat dit een lakje is dat ik veel ga dragen. Het was vroeger populair, maar nu is het niet echt meer mijn ding. Deze lak is ook heel sheer, hierbij heb je ook drie à vier laagjes nodig.


Metallic 4 life

Dit is echt een van mijn favoriete nagellakjes. Een mooie zwarte kleur met chuncky zilveren glitters erin. Hierbij komen er veel glitters per laagje op de nagels, dus ik denk dat je hier wel redelijk full coverage mee krijgen. De basislak, het zwarte kleurtje is wel nie zo dekkend. Dus je hebt wel een paar laagjes nodig om de basis dekkend te krijgen. Ik vind dit echt een edgy en mooi kleurtje. 

Wat was jouw favoriet van alle lakjes die ik jullie heb laten zien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten