maandag 18 augustus 2014

LOTD: Metallic Pomegranate


Vandaag heb ik terug een look of the day voor jullie. Ik gebruikte burgundy  en paarse kleurtjes. Op mijn ogen en mijn lippen. Dit is een iets fellere look dan ik normaal draag, maar ik ben wel dol op de burgundy kleurtjes. Ik heb deze look intussen nog een paar keer gedragen omdat ik er complimentjes over had gekregen. Voor deze look ging ik uit van een color tattoo in een burgundy/pomegranate kleur. Deze lag al een tijdje onaangeraakt in mijn stash, dus creëerde ik hier een look mee.





Gebruikte producten:

* Guerlain ligne de peau BBcream
* Soleil tan de Chanel
* Essence stay matt! poeder
* Bourjois healthy mix concealer
* MAC prim&proper blush
* Too Faced shadow insurance
* Mac paintpot painterly
* Maybelline color tattoo in Metallic Pomegranate
* Maybelline color tattoo in Permanent Taupe
* L'oréal infaillible eyeshadow in Burning Black
* MAC shimmertime pigment
* Primark felt eyeliner pen
* Essence I love extreme mascara
* Essence big bright eyes highlight pencil
* Yves Rocher cherry oil lipstick in Cerise noir


Durf jij het aan om burgundy kleurtjes op je ogen en lippen te gebruiken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten