donderdag 14 augustus 2014

OPI Big Bazar swatches (Part 3)


Ik wordt steeds enthousiaster en enthousiaster na het swatches van deze lakjes. Ze bevallen mij steeds beter. Nu weet ik waarom deze lakjes altijd zo gehyped worden. De flesjes zijn prachtig, de kwastjes zijn fijn, de kleurtjes super en ze drogen enorm snel. Ik weet niet wat je nog meer van een nagellakje kan wensen. Deze lakjes komen van bij de Big Bazar. Daar hebben ze soms zo leuke acties! Ze hebben er al Essie, Ciaté en OPI voor bijna geen geld verkocht. Wel uit oudere collecties, maar ik denk niet dat er daar iemand over klaagt.


Did it on 'em - Fly - Blue chips


Did it on 'em

Zo een leuk lakje! Een heel mooie limoengele kleur. Zo'n kleurtje had ik nog niet echt in mijn stash zitten. Ik heb groenere varianten, maar zoiets nog niet. Dit is echt een heel tof zomer kleurtje, dit schreeuwt echt zon! Dit is weer een heel creamy nagellakje en je hebt ook niet meer dan twee laagjes nodig.


Fly

Deze naam verklapt helemaal hoe het lakje eruit ziet. Een hemelsblauw nagellakje, sky blue. Hierin zitten minuscule glittertjes, maar die zijn zo goed als onzichtbaar. Ik ben echt verliefd op dit kleurtje. Lekker fel en lekker zomers. Deze lakjes zijn zo lekker creamy en dekkend, echt een aanrader dit kleurtje.


Blue chips

Deze ziet er heel vloeibaar uit in het flesje, maar het geeft toch een mooie dekking op de nagels. Dit is een felblauwe kleur met een ton aan zilveren glittertjes erin. Een heel leuk en fun kleurtje voor als je eens iets anders wilt.

Wat is jouw favoriete zomerkleurtje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten