woensdag 13 augustus 2014

NOTD: Blue leopard


Ik hou van blauw op mijn nagels, en ik ben dol op luipaard print. Do I need to say more? Deze nail-art is echt een match made in heaven voor mij. Lekker vrolijk voor in de zomer, en net wat speelser door het luipaardprintje. Je ziet deze de laatste tijd echt overal terugkeren. In kleren, tassen, schoenen, én dus ook op de nagels. Deze nail-art is in principe heel gemakkelijk om te maken. Je brengt eerst een mooi creamy basiskleurtje aan. Ik gebruikte "Ferris wheel" van Ciaté, een heel mooi creamy lichtblauw kleurtje. Dan ga je met een grote dottingtool aan de slag en enkele kleurtjes naar keuze. Daarmee breng je enkele vlekjes aan op je nagels. Ik koos voor "No snow petrol" van Catrice en "Lapiz of luxury" van Essie. Dan neem je vervolgens een fijne dottingdool en ga de vlekjes soort van omlijnen met een zwarte nagellak. Net tot je het resultaat als ik verkregen heb. Vervolgens breng je met diezelfde dottingtool nog extra stipjes en vlekjes aan op de nagels. Ik gebruikte als zwarte nagellak "Licorice" van Essie. Deze nail-art is in no-time klaar en ziet er ook nog eens ontzettend leuk uit!





Wat vind je van deze nail-art?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten