dinsdag 12 augustus 2014

OPI Big Bazar swatches (Part 2)


Vandaag heb ik jullie het tweede deel van mijn OPI lakjes die ik bij de Big Bazar kocht. Er was een actie waarbij je 3 lakjes kon aanschaffen voor slechts €10! Ik had voordien niet echt veel ervaring met OPI nagellakjes, maar ik ben verkocht! Samen met mijn Essie lakjes zijn dit mijn favoriete nagellakjes. Ze hebben een fijn borsteltje en een mooie textuur. Ook drogen ze snel, net als mijn Essie lakjes. Vandaag heb ik 3 lakjes die iets meer voor de herfst en de winter zijn dan voor nu.


Suzi takes the wheel - A-taupe the space needle - I brake for manicures


Suzi takes the wheel

Suzi takes the wheel is een lichttaupe lakje. Tussen taupe en grijs in. Een heel basic en mooi nagellakje. Deze dekt terug mooi in twee laagjes en hij is lekker creamy.


A-taupe the space needle

Dit is een camelkleurig lakje. Niet zo echt mijn ding, maar in de herfst/winter zou ik hem misschien wel eens dragen. Ook deze dekt weer heel mooi.


I brake for manicures

En dan als laatste heb ik dit mooie lakje. Deze zit tussen donkerbruin en paars in. Dit vind ik echt een prachtig lakje voor in de herfst of in de winter. Ook deze is weer heel creamy en is dekkend in twee laagjes.

Heb jij specifieke kleuren voor in de herfst en de winter?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten