zondag 10 augustus 2014

OPI Big Bazar swatches (Part 1)


Ik liet jullie een tijdje geleden weten dat er bij de Big Bazar een super actie liep. Namelijk 3 OPI nagellakjes voor €10. Voor dat geld kan je ze écht niet laten liggen, en dat heb ik ook niet gedaan. Ik nam er twaalf mee, en ik ga ze in 4 blogpost aan jullie laten zien, omdat het anders een beetje te veel gaat worden. Ik ben tegenwoordig echt fan aan het worden van OPI nagellakjes. De kwaliteit, het kwastje, de kleurtjes,... Vandaag begin ik met 3 neutrale kleurtjes. Twee nude kleurtjes en een mooie roze glitternagellak.


Girl color - Skin deep - You glitter be good to me


Girl color

Girl color is een heel cheer lichtroze lakje. Het neigt tussen wit en lichroze. In de lak zitten miniscule kleine roze en witte glittertjes. Ik ben persoonlijk niet echt voor deze lak te vinden, geef mij maar een mooi goed dekkende lak. Hier heb ik drie laagjes aangebracht. 


Skin deep

Skin deep is een mooie nudekleur met een beetje een tan ondertoon. Hij is donkerder dan mijn eigen huidskleur, maar toch mooi nude. Een lakje dat echt heel chic staat en een mooie basis is voor vele nail-arts. Deze dekt perfect in twee laagjes.


You glitter be good to me

Dit is een lakje uit de Pink of hearts collectie van 2012. Zoals je op de dop kan zien staan er pink ribbons op, dus deze was ten voordele van het kankerfonds. Ik heb deze aangebracht op Skin deep. Dit is geen nagellak die je op zichzelf kan gebruiken, anders zou je veel laagjes moeten aanbrengen. Maar voor over een ander nagellakje is deze heel mooi. Kleine roze glittertjes met iets grotere felle roze glitters.

Heb jij van deze actie geprofiteerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten