zaterdag 9 augustus 2014

MAC Viva Glam I lipstick


Enkele maanden geleden was ik het beu. Ik heb zoveel rode lipsticks, maar zo weinig die mij echt staan. Daarom besloot ik een stop te maken bij de MAC counter. De MUA stelde mij enkele kleurtjes voor, en uiteindelijk besloot ik om eens voor een andere tint rood te gaan dan ik al in mijn stash had zitten. 


Ik ging voor een lipstick uit de Viva Glam lijn. Dit is een lijn die MAC in 1994 opgericht heeft om geld in te zamelen voor het aids-fonds. De prijs die je hiervoor betaald gaat integraal naar het aids-fonds. Je hoeft je dus niet schuldig te voelen nadat je een lipstick uit deze lijn hebt gekocht. Wat wel vaak het geval kan zijn als je een duurdere lipstick koopt ;)


De prijzen van deze Viva Glam producten lopen gelijk met die uit de vaste lijn. Voor de lipsticks betaal je €18,50 en voor de lipglosses €17,50. Maar de volledige opbrengst gaat hiervan wel naar het Aids-fonds.



De Viva Glam verpakkingen zien er ook specialer uit dan de lipsticks uit de vaste collectie. Dezelfde zwarte huls, maar de bovenkant heeft een mooie rode kleur. Deze zie je ook een heel klein beetje terug als de huls gesloten is. Echt een mooie touch vind ik persoonlijk.


Ik zei al dat ik deze keer voor een ander soort rood koos als anders. Deze rode kleur heeft een oranje ondertoon. Naar mijn mening een beetje een retro kleur. Ik denk niet dat het een kleur is die iedereen staat, dus als je twijfelt om hem te kopen, laat hem dan eens opbrengen in de counter.


Ik vind het een hele speciale kleur. Ik heb hem nog niet superveel opgehad omdat hij toch wel een redelijk speciale kleur is, maar zeker de moeite waard. Je kan de Viva Glam lijn bij de MAC counters en stores kopen.

Heb jij al iets uit de Viva Glam lijn van MAC aangeschaft?

1 opmerking:

  1. Ooh die heb ik overlaatst ook gekocht! Echt een perfect draagbare rode kleur :-)
    X, Valerie

    BeantwoordenVerwijderen