zaterdag 2 augustus 2014

Favorieten van Juli


Een van mijn favoriete artikels/filmpjes om te kijken? Definitely favorieten van de maand! Ik vind het super om nieuwe producten te leren kennen, en via deze artikels/filmpjes weet je welke producten echt de moeite waard zijn voor andere mensen, en zo weet je welke producten je zeker op je wishlist of to-buy list moet zetten. Het is bij mij al enorm lang geleden dat ik ze nog gedaan heb. Ik maak meestal ook een filmpje hiervan, maar ik dacht laat ik nu maar eens een artikeltje maken om het lekker overzichtelijk te houden. Hierbij laat ik jullie mijn favoriete producten van de maand Juli zien. En het zijn eigenlijk allemaal producten die ik de afgelopen maand ben beginnen gebruiken, of herontdekt heb uit mijn stash. Ik heb deze maand 10 favorieten om met jullie te delen. Enjoy en laat me zeker weten wat jouw favorieten van de afgelopen maand zijn!


Soleil tan de Chanel: Wauw wat ben ik verliefd op dit product! Er is hier de laatste maanden echt een enorme hype geweest en het stond al jaren op mijn wish-list. Nu heb ik hem eindelijk in mijn bezit, en ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Hij is prijzig, maar er zit dan ook enorm veel product in. Hierdoor is hij eigenlijk echt niet zo duur als hij lijkt. Het is een cream bronzer, dus je brengt hem best onder je poeders aan, maar boven poeders werkt hij eigenlijk ook even goed omdat hij zo lightweight is. Je kan hem heel licht aanbrengen, of het product opbrouwen. Je kan hem als bronzer, contour, of over je volledige gelaat aanbrengen. Ik denk niet dat dit product snel uit mijn dagelijkse routine gaat verdwijnen

Essence All about matt! fixing compact powder: Hier schreef ik onlangs een review over. Dit poeder gebruik in intussen al zeker een jaar en een half onafgebroken alle dagen. Hij doet perfect wat hij belooft en is dan ook nog eens super voordelig. Deze poeder werkt voor iedereen omdat hij transparant aanbrengt en tegelijk je gezicht matteert. 

MAC Prim & Proper blush : Deze blush komt uit de Liberty of London collectie van enkele jaren geleden. Deze lag een beetje te verstoffen in mijn collectie omdat ik hem nooit zo speciaal vond. Het is een soort bronzy kleur, dus niet echt een blushkleur. Je kan hem in principe zelf als bronzer gebruiken. Ik gebruik hem als blush, om mijn gezicht net wat op te warmen. Er zitten minuscule glittertjes in, maar wauw wat is hij mooi.

Peggy Sage buffer brush: Deze kwast kocht ik enkele weken geleden bij mijn Peggy Sage winkel in de buurt, en sindsdien heb ik hem alle dagen gebruikt om mijn concealer in mijn huid te buffen. Op de dagen dat ik foundation droeg werkte deze ook perfect. Hij is niet te groot, lekker compact en schuin afgesneden. Omdat hij schuin afgesneden is vind ik hem perfect om concealer aan te brengen. Je kan gemakkelijk onder de ogen hiermee en in de kleine hoekjes.

MAC Shimmertime pigment: Dit is een product dat ik de laatste jaren af en aan gebruikt heb. Ik ben geen pigmenten persoon, maar deze is echt te mooi om te laten verstoffen in mijn collectie. Het is een superglanzende zilveren kleur met een lichtroze glans eraan. Ik gebruik hem heel vaak in mijn binnenste ooghoek om een heldere blik te creëren, of op mijn gehele ooglid. Met deze producten moet je wel opletten met fall-out, maar met een vochtige kwast kan je dit probleem voorkomen en zo heb je nog een intenser pigment.

Primark felt eye liner pen: Een super vondst van deze maand is toch wel deze eyeliner uit de Primark. Hij is supergoedkoop, enorm gepigmenteerd en gaat geen kant op. Hij heeft een mooie punt zodat hij heel gemakkelijk aan te brengen is, zelfs voor eyeliner dummies.

Maybelline Color tattoo in Permanent Taupe: Deze tip ontdekte ik op de blog van Serena. Zij gebruikte haar color tattoo in Permanent Taupe om haar wenkbrauwen mee in te vullen. Ik had deze ook nog amper gebruikt liggen, dus probeerde ik het ook uit. En wauw, ik vind het echt fijn. Het is de perfecte kleur voor mij, zorgt voor mooie volle wenkbrauwen en het is ook nog een fijne prijs. Zo heeft deze color tattoo bij mij een tweede leven gevonden!


Yves Rocher Self-tanning body mist: Ik was op het internet op zoek naar fijne zelfbruiners, omdat ik altijd wel open sta om nieuwe te proberen. Ik kwam op een blogpost uit van bijna twee jaar geleden van een superfijne zelfbruiner van de Yves Rocher. Ik heb er wel wat moeten voor doen om deze in handen te krijgen (3 winkels afgegaan). Maar nu heb ik hem toch in mijn bezit en heb ik er direct twee gescoord voor de prijs van 1! Als je hem aanbrengt in het bijna alsof je water op je lichaam spayt, zo licht en vloeibaar is hij. Dan snel met je handen inwerken, en je kan echt onmiddellijk je kleren terug aandoen, zo snel trekt hij in. Het is een gradual tan, dus hij ontwikkeld over de daaropvolgende uren. Hij geeft een mooi bruin kleurtje zonder strepen achter te laten, I'm hooked! 

Curasano spraytan express: Ik heb nog een zelfbruiner in mijn favorieten deze maand, en dat is deze van Curasano. Deze is iets minder betaalbaar, maar werkt echt ook heel fijn. Deze zelfbruiner gebruik ik enkel op mijn armen en benen, omdat ik de kleur wat onnatuurlijk vind op mijn decolleté en gezicht, maar voor op mijn armen en benen is hij perfect. Ik spray een paar keer op mijn armen of gezicht, en ik werk hem in met een tanning mitt. Je kan het in principe ook perfect zonder mitt doen en rechtstreeks op de huid sprayen, maar dan moet je wel een handdoek onder je liggen hebben.

Lancôme La vie est belle: Dan een parfum die ik aflgelopen maand kocht ; La vie est belle van Lancôme. Ik heb hem niet zelf uitgekozen, maar mijn vriend. Hij was volledig verkocht door dit geurtje en daarom heb ik hem gekocht. Hij blijft lekker lang hangen en is enorm zoet. Dat heb ik al mogen merken omdat ik de bijen aantrek ;) Ik dacht eerst dat hij te zoet ging zijn voor mij omdat ik meer voor zware en donkerdere geuren ben, maar ik ben er echt van gaan houden en ik heb hem bijna non-stop gedragen. Als ik hem opheb krijg ik er ook enorm veel complimentjes over.

Zo, dat waren mijn favorieten van Juli. Wat waren jouw favoriete producten van de afgelopen maand?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten