vrijdag 1 augustus 2014

Nicole by OPI (Big Bazar) (Part 3)


We zijn al aan het voorlaatste deel van de swatches van mijn Nicole By OPI nagellakjes beland die ik bij de Big Bazar heb kunnen bemachtigen. Big Bazar heeft soms echt leuke koopjes, ik heb er bijvoorbeeld ook al enkele color tattoos en color infaillable oogschaduws kunnen bemachtigen. Deze zijn denk ik nog maar twee jaar geleden op de markt gekomen, en ontzettend populair! Ook vind je er af en toe nagellakjes die een paar maand eerder nog aan volle prijs in het Kruidvat lagen. 


Yellow It's Me

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk echt niet veel gele nagellakjes in mijn stash heb zitten, als ik er in totaal 5 heb zal het al veel zijn. Daarom dat deze tint mij direct aansprak. Het is geen pastelgele kleur, maar ook geen felgele kleur. Dit is hoe ik een bananen kleurtje zou omschrijven denk ik. Er zitten kleine oranje glittertjes in, maar die zie je niet echt heel fel terug op je nagels. Hier heb ik drie laagjes op, en dan dekt hij bijna volledig.


Twist On Fate

Oouh ik ben dol op zilveren en gouden glitternagellakjes. Ik breng ze ontzettend vaak over een zwarte nagellak aan. Als ik niet weet wat te doen, zal het vaak zwart met zilver of goud zijn. Deze is dus een mooie aanvulling op mijn collectie. Op de foto hierboven draag ik twee laagjes, bij drie zou hij dus perfect dekken. Je kan hem ook over een ander lakje aanbrengen, dan heb je aan één laagje al genoeg. Een heel mooi gouden lakje.


Lemon-Lime Twist

De laatste voor vandaag is een limoengroen kleurtje. Het is groen, met een hint van geel erdoor. Deze is ook glanzend en brengt een beetje streperig aan. Hij is redelijk vloeibaar, dus je hebt zeker drie laagjes nodig, en liefst zelfs vier. Een leuk zomers kleurtje, maar niet echt mijn ding.

Wat vind jij tot nu toe van de Nicole By OPI lakjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten