donderdag 31 juli 2014

LORAC unzipped palette


Het laatste jaar zijn er zo veel palettes gehyped. Palettes met een hoog kwijlgehalte. Deze hypes worden ons dan voorgeschoteld met prachtige looks, reviews en swatches door Amerikaanse bloggers en youtubers. Allemaal heel leuk natuurlijk, maar deze palettes zijn hier in België heel moeilijk/ niet verkrijgbaar. Net zoals dat Sephora sinds kort naar Nederlands verzend, maar nog altijd niet naar België. Je kan natuurlijk altijd via de franse webshop bestellen, maar daar is het assortiment jammer genoeg niet zo uitgebreid (geen hourglass,...) Ik hoop dat Sephora heel snel naar België begint te verzenden want ik zit echt al heel lang op een paar producten van Hourlass te azen. Ik heb dan toch een van de recente hypes kunnen bemachtigen, het unzipped palette van LORAC.


Het LORAC unzipped palette is een palette met nude kleurtjes, die allemaal een beetje naar de roze/bronzen kant toegaan. Een beetje te vergelijken dus met het Naked 3 palette van Urban Decay. Het palette komt in een crèmekleurige verpakking, met een rits erop 'unzipped' dus. 


Het palette bevat 10 mooie kleurtjes perfect voor een daily look. Ook kan je het wat meer smoky maken met de donkerde kleuren. Er zijn 4 matte kleuren; undercover, unconditional, unbridled en unspoken. Undercover is een matte basis/highlightkleur. Unconditional en unspoken zijn twee heel mooie tinten om wat diepte in de crease te creëren, en unbridled is een matte kleur om je outer V mee aan te zetten. De andere zes tinten zijn shimmery.


Ik heb in het begin aan het palette moeten wennen en er mee moeten spelen. Ik vind van mezelf dat ik niet zo super sta met roze tinten omdat ik er dan wat grauw/ziekjes uitzie. Maar na een beetje oefenen en de goede tinten uitkiezen kan ik er toch mee werken. De oogschaduws voelen echt heel zacht aan en zijn dus heel gemakkelijk om te blenden . Pas wel op voor de fall-out, dus tik je kwast goed af voor je de oogschaduw aanbrengt. Verder hebben ze ook allemaal een hele mooie pigmentatie, niets op aan te merken!


Undercover - Unbelievable - Unttainable - Unconditional - Unbridled


Undiscovered - Unreal - Uncensored - Unspoken - Untamed

Wauw! Echt een mooi palette! Ze zijn heel gemakkelijk om mee te werken, en zijn echt heel mooi gepigmenteerd. Als je op zoek bent naar een mooi neutraal palette met roze tinten, en je wilt voor iets anders dan de naked paletten gaan, dan hoef je niet meer verder te zoeken! Dit palette kost €30, wat neerkomt op €3 per oogschaduw, en dat vind ik een prima prijs. Als je het dus zou kunnen bemachtigen zou ik zeker niet twijfelen!

Ben jij in het bezit van dit palette, of heb je een leuke dupe ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten