woensdag 20 augustus 2014

NOTD nautical roses


Ik ben de laatste tijd weer zo into nail-art. Ik zet er mij echt voor neer en neem er mijn tijd voor. Ik heb op mijn bureaublad een enorme map staan met nail-art inspiratie. Dus elke keer dat ik mijn nagellak eraf doe ga ik door dat mapje en zoek ik er iets leuks uit. Ik verzamel mijn nagellakjes en tools, en doe mijn nagels terwijl ik naar een film of leuke serie kijk met een drankje erbij. Ik krijg altijd te horen hoe lang ik wel niet aan mijn nagels bezig zit, maar het is iets dat ik gewoon zo graag doe en dat zo ontspannend is in mijn ogen. Niet dat ik het hele dagen aan een stuk zou kunnen doen hoor, maar zo 1 keer in de week er eens voor gaan zitten vind ik echt geen probleem. Deze week ging ik aan de slag met deze leuke nail-art. Hij is eigenlijk niet echt ingewikkeld.


Eerst breng je als basis enkele laagjes van een goed dekkende witte nagellak aan. Let op, heel goed laten drogen! Vervolgens plak je de striping tape op de plaats waar je de witte lijntjes wilt, en vervolgens breng je hierover een mooie donkerblauwe nagellak aan. De striping tape verwijderen, en je basis is al klaar. Nu breng je met een lichtroze nagellak cirkels aan met je dotting tool op de plaats waar de roosjes gaan komen. Vervolgens breng je met een donkerdere roze nagellak en een witte nagellak de vorm van de blaadjes aan, dit moet niet precies zijn, want dat zie je toch niet zo fel. En dan tot slot maak je nog met een kwastje en wat felgroene nagellak de blaadjes. Nog een topcoat aanbrengen en je bent klaar.


Het is naar mijn mening echt een heel mooie en classy nail-art die je in principe altijd kan dragen. Voor een feestelijke gelegenheid, maar ook bijvoorbeeld om te gaan werken of naar school te gaan. Het staat netjes en verzorg, en je krijgt er gegarandeerd complimentjes op!


Ciaté top coat - Ciaté snow virgin - OPI front lawn - Essie no more film - Essie madison avehue - Essie big spender


Striping tape - penselen - dotting tool


Besteed jij veel tijd aan je nagels?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten