maandag 28 juli 2014

Yves Rocher cherry oil lipstick - Cerise noir


Yves Rocher is onlangs met een nieuwe collectie lipsticks uitgekomen. In deze lipsticks zitten kersenpit olie verwerkt. Dit zorgt voor een enorm mooie glans op de lippen. Je lippen voelen gehydrateerd aan én er zit een lekkere kersengeur aan de lîpsticks. Niks dan voordelen dus door deze olie toe te voegen. Er zijn in totaal twaalf kleuren verkrijgbaar. 


Toen ik naar mijn plaatselijke Yves Rocher ging waren er nog maar enkele kleuren verkrijgbaar waarvan de meeste mij niet aanspraken, behalve deze in de kleur 'cerise noir'. Ik ben helemaal dol op donkerrode/burgundy/paarse kleuren op mijn lippen, dus deze sprak me dan ook direct aan. Dit is een perfecte lipstick om te starten met donkere kleuren op de lippen omdat hij heel sheer en voedend is, geen full-coverage lipstick die je heel secuur moet aanbrengen en met een lipstick en kwastje moet bijwerken om de paar uur.


De lipsticks zitten in een half doorzichtige kersenrode huls. De bovenkant is schuin, een beetje zoals de lipstick er uitziet als je hem gebruikt en de vorm van je lippen volgt. Ook hebben ze op de dop een beetje de vorm van een blad, wat bij Yves Rocher wel vaker terugkomt. 


52 Cerise Noir


Cerise Noir is een mooie berry-tint. Hij is niet full-coverage, maar geeft toch een mooie dekking voor sheer te zijn. Het is niet dat er kale plekjes zijn. Hij brengt egaal aan. Hij kruipt een heel klein beetje in de lippen, maar niet zo fel dat je het enorm ziet. Hij is mooi glanzend en voelt lekker voedend aan. Dit is een lipstick die je gemakkelijk onderweg kan aanbrengen zonder dat je een spiegeltje nodig hebt. En hij ruikt en smaakt ook nog eens lekker naar kers. Ik zou het niet echt een lipstick noemen, maar het is toch meer dan een getinte lippenbalsem.

 Ja, ik zou ze zeker aanraden. En nog een tip, Yves Rocher houdt heel vaak -50% op de hele winkel, dus dan kan je er een paar inslaan. Ik wacht altijd op deze acties om mijn slag te slaan bij Yves Rocher. De lipsticks zijn verkrijgbaar voor €11,90 in de filialen van Yves Rocher.

Heb jij deze nieuwe lipsticks al geprobeerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten