dinsdag 29 juli 2014

Nicole by OPI (Big Bazar) (Part 2)


Vandaag heb ik voor jullie mijn tweede deel van de Nicole by OPI lakjes die ik vorige week in de Big Bazar kocht. Ik heb online gezien dat er nog veel meer kleurtjes verkrijgbaar zijn dan degene die ik heb, maar ik mijn filiaal zijn dus niet alle kleurtjes verkrijgbaar jammer genoeg. Misschien dat ze later nog aangevuld worden of dat er nog andere leuke lakjes komen. Onlangs verkochten ze er ook Ciaté, dus het is zeker de moeite om eens te gaan kijken!


Mango Haven

Mango Haven is zoals de naam al wel verklapt een oranje tint. Maar dan meer naar de rode kant toe. Een mengeling van rood en oranje dus. Het is een glanzende finish waarvan je een drie-tal laagjes nodig hebt om een mooie dekking te krijgen.


Grant My Wish 

Grant My Wish is een glanzende soort van oudroze kleur. Het is een redelijk licht kleurtje. Zoals je op de foto kan zien brengt hij wel een klein beetje streperig aan, maar dit is met een laagje topcoat verholpen. BIj dit lakje zijn twee laagjes vereist.


Here We Come A-Karoling

Dit is een glanzende donkerpaarse kleur. Ik ben erg te vinden voor paarse kleurtjes, dus deze is zeker een favoriet van mij. Hierbij moet je drie laagjes aanbrengen. Er zit een soort van lichter paarse glans in, maar niet superfel.

Wat is jouw favoriet tot nu toe?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten