zondag 27 juli 2014

Nicole by OPI (Big Bazar) (Part 1)


Wauwie! Leuke nagellakjes hoeven dus niet altijd veel te kosten! Als je de goede plaatsjes kent kan je ze stukken goedkoper verkrijgen. Net zoals deze lakjes van Nicole by OPI die ik bij de Big Bazar kon scoren. Het zijn lakjes uit oudere collecties, maar dat geeft mij helemaal niet! Ook zijn de Nicole by OPI lakjes niet meer te koop in België en Nederland, enkel  in het buitenland, dus dat is extra leuk! Er komen steeds leukere merken bij de Big Bazar, dus neem zeker af en toe een kijkje. Ik heb me eens helemaal laten gaan en heb alle kleuren die er beschikbaar waren gekocht. Ik ga ze per 3 aan jullie laten zien, dus de swatches gaan over 4 post verspreid worden. Ik wil jullie niet elke dag overvallen met een nagellakpost, dus komt er om de twee dagen een post met de swatches online.


Plumroll please - I'm a pool for love - Such a go-glitter


Plumroll please - I'm a pool for love - Such a go-glitter

Ik heb zelf niet echt veel ervaring met OPI lakjes, ik heb er zelf eentje van de gewone OPI lijn. Die viel redelijk sheer uit, dus was ik niet zo te vinden voor deze lakjes. Ik kocht deze drie lakjes als eerste in de Big Bazar, maar omdat ze me zo bevielen, ben ik daarna nog de andere kleurtjes gaan halen die beschikbaar waren. Ze zitten allemaal in een typische Nicole by OPI flesje. Rond, maar langs de vooorkant afgeplat. Hele mooie flesjes naar mijn mening. Normaal kosten deze lakjes rond de €12 denk ik, maar nu zijn ze verkijgbaar voor €3,99 per stuk. Je kan er dus drie kopen voor de prijs dat je normaal voor eentje zou betalen.


Plumroll please

Plumroll please is echt een heel mooi donkerroze ceamy lakje. Een beetje naar de magenta kant op. Dit lakje dekt mooi in twee laagjes. Dit soort kleurtjes draag ik de laatste tijd echt vaak, terwijl ik vroeger nooit een roze lakje op zou hebben gedaan.


I'm a pool for love

Dit is echt een heel mooi en bijzonder lakje. Deze is niet creamy maar redelijk vloeibaar. Dit lakje dekt ook mooi in twee laagjes. In het flesje lijkt het op een duochrome van paars, blauw en gouden glitters. Op de nagels zie je de paarse lak met daartussen paarse en blauwe glitters, de gouden zie je op de nagels jammer genoeg niet terug. Dit nagellakje heeft een ander kwastje dan de andere lakjes die ik heb, dus dit zal uit een latere collectie komen. Dit kwastje is rond aan de punt zodat je gemakkelijk bij de randjes kan.


Such a go-glitter

Such a go-glitter is een tansparante nagellak met blauwe glitters erdoor. Dit lakje is echt heel vloeibaar. Op de foto hierboven heb ik één laagje aangebracht, zo kan je het dus over een ander lakje aanbrengen. Ik denk als je dit lakje op zich zou willen gebruiken dat je toch wel 3/4 laagjes zou nodig hebben. 

Deze lakjes vind ik zeker een aanrader. Als je OPI graag eens voor een schappelijke prijs wilt proberen kan je ze nu bij de Big Bazar vinden voor €3,99.

Heb jij de lakjes al gespot bij de Big Bazar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten