maandag 14 juli 2014

Revlon lipgloss swatches


Deze leuke lipglossjes kon ik enkele weken geleden scoren bij de Big Bazar, ik meen het, ze hebben daar soms echt leuke beauty koopjes! De Revlon producten kosten er maar €2,99. Stukken goedkoper dan in de winkel dus. Het zijn wel producten uit oudere collectie, maar hé anders zouden ze er ook niet zo goedkoop liggen he. Ik naam een nudekleur mee, een aardbei rode kleur en een magenta roze kleur. 3 verschillende kleurtjes, drie verschillende finishes. Kijk je mee?


De nudekleur is volledig creamy, zonder glitters. Het lijkt in de huls eerder op een lichte concealer vanwege de kleur. Ik ben geen nude lips fan, maar wou het toch meenemen onder de mom van 'voor de blog'. Het tweede kleurtje is een soort van rood/roze aardbeien kleur en bevat minuscule zilverdeeltjes. Deze zie je terug op de lippen. Dan de laatste is ene soort van magenta roze kleur. Deze is niet volledig zonder glitters, je ziet ze als je goed kijkt in de huls zitten, maar ze zijn niet zichtbaar op de lippen. 


De lipgloss applicator is langs de ene kant wat breder dan de andere, zodat je met de smallere kant beter bij de hoekjes kan. Op zich niet zo een speciale applicator, maar ook zeker niet slecht om het product egaal op je lippen te krijgen. Om je lippen volledig te doen zit er niet genoeg product op, dus moet je wel nog eens extra product nemen. 


Eggnog - Strawberry - Cheers


Eggnog

Toen ik de eerste lipgloss Eggnog aanbracht zag ik al direct dat de structuur van deze lipgloss niet geschikt is als je je lippen bent vergeten scrubben, wat bij mij het geval was. Hierna heb ik ze gescrubt, en de glossjes zien er dan ook stukken beter uit, zoals je bij de volgende twee kleurtjes kan zien. Eggnog is geen dekkende kleur. Het laat een licht waasje achter. Niet echt een favoriet van mij. Misschien dat het over een nude lipstick heen beter tot zijn recht zou komen.


Strawberry

Zoals je bij Strawberry kan zien komen deze glossjes veel beter tot hun recht als je je lippen gescrubt heb. Wat je dan wel hebt is dat de gloss wat in de lijntjes gaat trekken. Niet extreem fel, maar toch een beetje. Zoals je ziet zijn de zilveren deeltjes zichtbaar, maar ze zijn niet extreem zichtbaar dat het cheap of een kindergloss zou lijken. Mooi dagdagelijks kleurtje.


Cheers

En dan tot slot cheers. Dit is mijn favoriet van de drie. Een mooi magenta roze kleurtje dat mooi dekt. Dit zou ook een mooie gloss zijn over een felroze lipstick heen. Ook hier trekt hij wel een beetje in de lijntjes, maar ik vind het niet storend. 

De glossjes blijven wel niet extreem lang zitten. Ik zou toch aanraden om ze om de 2 uur een touch-up te geven, zeker als je iets gegeten of gedronken hebt. Ze zijn niet sticky, en gemakkelijk aan te brengen. Ik vind het prima basic glossjes, dus als je daar naar op zoek bent, zou ik ze zeker eens proberen.

Wat is jouw favoriete lipgloss?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten