zondag 13 juli 2014

MAC Caviar dreams quad


Enkele jaren geleden kwam MAC met de Cham Pale collectie uit. Een prachtige collectie met allemaal nude tinten. Ik was toen van plan de quad te kopen, maar bedacht me op het laatste moment dan toch. Waar ik achteraf natuurlijk ontzettend spijt van had, tot ik enkele maanden geleden dit palette toch nog kon bemachtigen in een blogsale :)


Het palette bevat 4 neutrale kleurtjes. Perfect dus voor een everyday look. De oogschaduws zijn niet super gepigmenteerd, maar er valt mee te werken. Als je een oogschaduwbasis vooraf aanbrengt, zijn de kleuren al veel intenser. Er zit een matte basis/ highlightkleur in, een licht gouden nudekleur, een lichtroze kleur, en een taupetint. 


Brule -  Retrospeck - Et tu, Bouquet - Caviar Dreams


Brule -  Retrospeck - Et tu, Bouquet - Caviar Dreams

Zoals je op de swatches kan zien, zijn deze oogschaduws niet echt super gepigmenteerd. De pigmentatie is redelijk zwak, en de oogschaduws zijn redelijk kruimelig. De kleuren die ik wel af en toe gebruik zijn Brule en Retrospeck. Dat zijn beide oogschaduws die ook in het vaste assortiment van MAC zitten. Voor roze kleurtjes ben ik nu eenmaal niet echt te vinden, en de bruine tint werkt voor mij niet echt als crease kleur. Het was een mooie poging van MAC om een mooi palette met nude tinten samen te stellen, maar hier zijn ze toch niet helemaal in geslaagd. Al heb ik geen spijt dat ik dit palette heb aangeschaft.

Heb jij ook al MAC miskopen gehad? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten