maandag 7 juli 2014

NYC twistable lip colors

De lipproducten die tussen een lippenbalsem, een lipstick en een lipgloss inzitten, de soort van chubby sticks. Ze zijn enorm popular. Clinique kwam er als eerste mee uit, en vanaf dan zijn alle andere merken gevolg, high-end én budget. Ik hou van ze, en ik denk niet dat ik ze snel beu zal zijn. Ze zijn veel voedender dan gewone lipsticks en zijn veel gemakkelijker aan te brengen. Ook NYC kwam enkele maanden geleden uit met hun variant hierop. De twistable intenste lip colors zoals zij het noemen. Ik begon met eentje, en heb er intussen 3 in mijn bezit, en ik gebruik ze met heel veel plezier. 


Ze hebben twaalf verschillende kleurtjes in hun assortiment. Nude kleurtjes, roze, koraal, felrood, bessenkleurtjes. Voor ieder wat wils dus. Ik nam er 3 mee, een nude, een bessenkleurtje en een rode. 020 Riverside rose, 031 Gramercy park plum en 040 South ferry berry. 

Het is een stiftvorm, en lekker gemakkelijk gewoon rechtstreeks uit de huls aan te brengen. Een spiegeltje is natuurlijk handig, maar normaal niet noodzakelijk. Je kan je lippen dus gemakkelijk onderweg een touch-up geven als het nodig is. Ze voelen lekker hydraterend en romig aan. Voordeel hierbij is dat je veel minder snel die vervelende velletjes ziet. Wat haat ik die!


020 Riverside rose - 031 Gramercy park plum - 040 South ferry berry


020 Riverside rose - 031 Gramercy park plum - 040 South ferry berry

Zoals je op de swatches hierboven kan zien zijn ze romig, glanzend en mooi gepigmenteerd. Ze zitten dus als het ware tussen een lippenbalsem, een lipstick en een lipgloss in. Perfect dus als je niet tussen de 3 kan kiezen ;) Riverside rose is een mooi nude-kleur. Een supermooi my lips but better kleurtje. Deze zit standaard in mijn handtas, en als ik een lipstick ben vergeten opdoen gaat deze altijd op, deze past gewoon echt bij elke look. Gramercy park plum is denk ik mijn meest geliefde lipproduct van de laatste maanden. Als je hem opdoet maak je direct een statement en wordt de aandacht direct naar je lippen getrokken, maar hij is toch net iets voedender dan een dekkende full-on winter berry kleur. En dan tot slot South ferry berry. Een felrode kleur. Jammer genoeg niet een kleur die bij mij past. Ik ben altijd op zoek naar mooie rode kleuren die bij mij passen, en ik heb er echt enorm veel in mijn stash zitten die het net niet zijn. Maar zeker de moeite waard om eens te proberen! :)

Deze fantastische sticks zijn in de drogisterij te koop voor een mooie prijs van €3,99 per stuk. Heel af en toe zijn er acties, en dan kan je ze nog goedkoper inslaan! Ben jij bekend met deze schatjes? 

1 opmerking:

  1. Ik heb er eentje, een felle roze, maar de kleur was totaal niets voor mij. Verder wel goede pigmentatie, maar wel vrij droog. Die van jou lijken precies wel beter :)

    BeantwoordenVerwijderen