donderdag 17 oktober 2013

Bourjois maxi delight bronzer


Voor alle bleekscheten onder ons zit er maar één iets op tijdens de winter; zelfbruiner of bronzer. You know what they say; fake it 'till you make it ;) Ikzelf ben ook niet echt gezegend met een bruin kleurtje, en dat is dan nog een understatement. :p In de zomer gebruik ik graag bronzer, maar als de zon verdwijnt, verdwijnt de bronzer bij mij niet. Enkele maanden geleden begon ik deze van Bourjois te gebruiken, en deze zit nog steeds in mijn daily routine


Heb je gezien hoe groot deze bronzer is? Bijna even groot als mijn handpalm. De verpakking ziet er heel leuk uit met het zomerse blauwe erbij. Van zodra je de bronzer opendoet komt er een zoete vanillegeur op je af. Hmm love it. Je moet er wel voor zijn, anders is het wel een no-go.


Er zitten kleine gouden glittertjes in. Die komen ook lichtjes af op de huid, maar ze geven niet het discobal effect, thank God :) De bronzer heeft een zachte structuur, wel opletten dat je niet te veel aanbrengt, want er komt redelijk wat product me in 1 keer, je kan beter een beetje met een keer aanbrengen zodat je erna niet met het probleem zit dat je het er terug moet afhalen.


Zoals je ziet geeft deze bronzer een mooi bruin kleurtje af. Niet fake of oranje, gewoon de perfecte kleur. Ik heb al verschillende bronzers geprobeerd, en tot nu toe is dit toch mijn all-time favorite :)

Wat is jouw favoriete bronzer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten