woensdag 9 juli 2014

NOTD polkadots


Zo af en toe heb ik zin in een nail-art, maar heb ik geen tijd om er veel tijd in te steken, en dan kies ik er vaak voor om met mijn dotting tool aan de slag te gaan. Hiermee heb je in no-time een leuke nail-art, waarbij het lijkt dat je er veel werk hebt ingestoken. Deze keer koos ik voor een mintkleurig nagellakje van NYC en voor de dots gebruikte ik een zwart kleurtje van Essie. Ik gebruikte de iets grovere kant van mijn dotting tool om net wat grotere bolletjes te zetten. Voor het plaatsen van de dots zet ik eers een aantal dots horizontaal, en bij het rijtje eronder zet ik de dots tussen degene erboven, zodat je altijd in een mooi patroontje kan verderwerken, zonder dat het er een zootje komt uit te zien. 



Welke snelle nail-art is jouw favoriet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten