donderdag 10 juli 2014

M.A.C Alluring Aquatic golden bronzer


Het is echt enorm lang geleden dat een limited edition collectie van MAC mij nog heeft aangesproken. Ik denk dat het al twee jaar geleden is dat ik nog iets van een limited collectie gekocht heb. Maar met deze collectie heeft MAC toch de hoofdvogel afgeschoten. De Alluring Aquatic collectie heeft prachtige verpakking met daarop waterdruppeltjes. Het is geen vlakke verpakking, maar de druppeltjes liggen er echt op! Echt prachtige verpakkingen om naar te kijken. Ik had mijn oog op de bronzers laten vallen, en was enorm blij er eentje te kunnen bemachtigen in de counter. 


De verpakking is echt om bij weg te kwijlen, glanzend met in reliƫf waterdruppeltjes erop. Echt een eye-catcher in je collectie!



Deze bronzers zijn in twee tinten verkrijgbaar, golden en refined golden. Golden is een bronzer voor de licht getinte huid, en refined golden is een stukje donkerder. Deze poeders zijn ook in het vaste assortiment verkrijgbaar, maar dan met de standaard verpakking, en niet met deze prachtige limited edition verpakking. 



Ik koos voor de lichtste kleur 'golden'. Achteraf gezien zou ik misschien toch beter voor de donkerdere tint gegaan zijn, maar deze is perfect om mij subtiel wat bruiner te laten lijken of om heel lichtjes mee te contouren/shapen. 


Het poeder is bijna mat. Er zijn heel licht wat gouden glittertjes aanwezig, maar die zijn niet terug te vinden op mijn gezicht. Wat ik wel wat jammer vind aan deze bronzer is dat het heel fijn gemalen is, en dus als je met je kwast over het poeder geweest bent er nog wat extra poeder loskomt dat er los op komt te liggen. Doordat het poeder zo fijn gemalen is is het een droom om in de huid te blenden. Geen vervelende strepen die je nog met andere kwasten in de huid moet inwerken. Voor de rest oogt het poeder heel natuurlijk, en is het een mooie kleur voor de lichte dames onder ons die toch graag wat meet kleur hebben op deze zomerse dagen. Deze bronzer kost €27, wat twee euro meer is dan als je die uit het vaste assortiment koopt, maar voor die verpakking betaal ik er maar al te graag twee euro extra voor. Ik gebruik dit poeder met heel veel plezier, maar ik weet niet als het op is of ik mij een nieuwe zou aanschaffen. Maar met zo een prachtige verpakking kon ik het niet laten liggen, toch? ;)

Heb jij iets van de Alluring Aquatic collectie kunnen bemachtigen? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten