zondag 20 juli 2014

Mijn Ciaté collectie (part 2)


Vandaag ga ik verder met het tweede en laatste deel van mijn Ciaté nagellak collectie. Niet alleen de nagellak op zich is to die for, maar ook de flesjes. Ze zijn by far de mooiste flesjes in mijn collectie. De geborgen vorm, de zwarte dop, en de übercute strikjes. Wat wil je nog meer van een nagellak?


In het eerste deel van mijn collectie zagen jullie de wat fellere kleurtjes, vandaag ga ik verder met de wat neutralere en donkere kleurtjes. Zoals jullie kunnen zien zijn er nog 4 lege plaatsen op mijn nagellakwiel, dus als jullie sugesties hebben voor kleurtjes die ik absoluut moet aanschaffen, let me know!


PP082 Cream soda - 032 Mines a mocha - 031 Strictly legal


PP082 Cream soda - 032 Mines a mocha - 031 Strictly legal


PP082 Cream soda - 032 Mines a mocha - 031 Strictly legal

Cream soda is een supermooie nude kleur. Het zit een beetje tussen wit en beige in. Een soort van off-white kleurtje. Hij is ook redelijk dun van structuur, maar na 3 laagjes heb je een mooie dekking.

Mines a mocha is echt alsof je je nagels gelakt hebt met melkchocolade. Een heel creamy chocoladekleur. Dekt ook perfect in twee laagjes.

Strictly legal is een speciale kleur. Het is een mengeling van bruin en paars, met een mooie shimmer erin. Echt heel speciaal op de nagels.


042 Guest list - 059 Ladylike luxe - 030 Gold digga


042 Guest list - 059 Ladylike luxe - 030 Gold digga


042 Guest list - 059 Ladylike luxe - 030 Gold digga

Guest list lijkt is het flesje op een saaie bruine kleur, maar op de nagels lijkt het eerder een pruim kleurje. Again zoals veel van de Ciaté nagellakjes heel creamy en dekkend.

Ladylike luxe is een mooie glanzende gouden kleur. Puur goud op je nagels.

Gold digga is vergelijkbaar met Ladylike luxe, maar dan meer de bronzen kant op.


078 Fit for a queen - Speed coat pro fast top coat


078 Fit for a queen - Speed coat pro fast top coat


078 Fit for a queen 

Fit for a queen is een heel mooie zilveren kleur. Ik hou echt van zilver, vooral in combinatie met zwart. Staat direct heel chic en classy.

Mijn laatste nagellakje van Ciaté is de speed coat pro fast topcoat. En dat doet hij ook. Hij droogt echt heel snel. Ik gebruik deze topcoat nu al enkele weken, en ik denk dat als hij op is, ik hem opnieuw zou aanschaffen.

Wat is jouw favoriete nagellakmerk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten